Een himoto kopen?

Oh sry,ik dacht dat ze ongeveer even snel waren.Excuses voor het verkeerde antwoord.

Kan gebeuren. De Blast is een stukje zwaarder en heeft meer draaiende delen, dus het kost meer moeite om de auto op gang te brengen. Bovendien heeft de Blast een andere standaardmotor, die waarschijnlijk iets meer op koppel is afgesteld, dus trekkracht, terwijl de Twister de "High Speed" versie van deze motor heeft. Dat scheelt, met alles standaard op beide auto's, iets minder dan 10 km/h.

Is je vriend er inmiddels al uit dan welje auto hij gaat kiezen?Wel leuk als we uiteinxelijk weten waar hij voor gekozen heeft

Ja en nee..
De monstercar auto is sowieso uitgesloten, dankzij jullie:D.
Hij zit erg te twijfelen tussen maverick strada mt evo en de lrp blast s10 mt.
Ik denk persoonlijk dat die maverick neemt maargoed, dat zien we wel in december.
Dan zal ik dat melden, ook als die eerder een besluit neemt.

Laatst bewerkt door een moderator:

Ik denk dat niet de verkoper uitgesloten is, maar deze truck die door Monstercars wordt verkocht, en waar de kennis/vriend/kameraad van de topic starter zijn oog op had laten vallen, zoals in het begin van het topic is aangehaald: _span class="GingerNoCheckStart"__/span_Fast RC 1:10 Brushless MONSTER TRUCK Gee -

De titel zet mensen misschien op het verkeerde been, alsof het om de shop zou gaan.

omdat ik een week geleden al zei dat de topic titel aangepast moest worden weet je nog?

een prima beginnersauto voor iemand die het nog leren moet. leert hij het in 1 keer goed als meneer een beetje technisch is.

topic titel ook even veranderen

"auto van monstercar kopen?" staat een beetje onnozel

De titel zet mensen misschien op het verkeerde been, alsof het om de shop zou gaan.

daarom.
nu aangepast... succes met de aanschaf van de auto van je kameraad... ik zou zeggen koop een lrp
el cheapo beginnersauto welke stiekem een pro auto is en hufterproof!

Oke ik snap het.
Ja het word nog een lastige keuze voor hem.
Zijn onderdelen voor lrp goed verkrijgbaar?
En wat is nou het verschil tussen een maverick en een lrp?

voor een beginner...

misschien wekt dit interesse...

lrp-blast-s10-bx

ga gewoon voor kwaliteit, dan zit je in de rc wereld altijd goed volgensmij...
hoewel je alles naar eigen hand moet zetten om er echt van te genieten...

bedankt voor de link,
sorry dat ik zoveel vragen stel, maar voor hem is dit een grote uitgaven.
het zou toch zonde zijn om met zo'n mooie hobby te stoppen puur om dat je een slechte auto hebt gekocht om dat je er niks van wist.

Dat is meestal wel de reden waarom mensen met deze hobby stoppen.Maar daar is dit forum dus voor,zodat mensen een goede keus kunnen maken,en veel plezier beleven aan deze hobby.
Maar omdat er zoveel verschillende auto's zijn,en zoveel verschillende mensen,die allemaal een eigen mening hebben,is het soms best moeilijk om de juiste keus te maken.

bedankt voor de link,
sorry dat ik zoveel vragen stel, maar voor hem is dit een grote uitgaven.
het zou toch zonde zijn om met zo'n mooie hobby te stoppen puur om dat je een slechte auto hebt gekocht om dat je er niks van wist.

Als je op safe wil spelen zul je niet snel voor hetzelfde geld iets beters vinden dan een Twister, denk ik. Geen perfecte auto, maar standaard erg leuk, en ook nog goed op te voeren. Is er trouwens ook als truggy, dus iets meer voor ruw terrein.

Wil hij toch 4WD, dan is een Blast een leuke keuze, en dus ook als Monster Truck te vinden. Bij de Twister had ik een iets beter gevoel overall, maar dat komt vooral omdat ik bij mijn Blast iets meer kleine dingetjes heb moeten aanpassen voordat de auto naar mijn zin was, en dat de Twister met dezelfde accu en standaard motor bijna 10 km/u sneller is. Maar zet je een betere motor in de Blast, dan blijkt het ook een vlotte en goed sturende auto te zijn.

Er zijn meer opties, duurder, goedkoper, maar LRP is goed verkrijgbaar hier, en dat scheelt ook. Enige auto die me vergelijkbaar lijkt is de Kyosho Fazer Kobra, maar die is niet als Truggy of monster truck te krijgen.

Laatst bewerkt:
Waarom is een twister niet snel te verbeteren voor het geld?Je heb allerlei alu onderdelen die je kunt kopen,je kan er een lipo inhangen(een andere lader is dan wel weer vereist) en je kan de pinion etc. veranderen.Volgens mij kun je de twister best goed upgraden hoor.

Ik bedoel dat je niet snel voor dat geld een betere 2WD zal vinden, zeker gezien de goede prestatie met standaardonderdelen. En zoals ik een zin later aanhaal, prima op te voeren.

Back