hallo,
ik ben niet aan filmen en foto's maken toegekomen,
de dag begon als volgt:
eerst wilde ik een nieuwe stekker aan de regelaar maken(van de regelaar naar de accu)
dit ging al met veel moeite,
daara had ik weer alles aangesloten en de motor deed niks, ik een uur liggen zoeken waaraan het lag, met de voltmeter kwam ik erachter dat het aan de regelaar lag, na zoeken was een kabbel van de regelaar los (van de regelaar naar de ontvanger) na deze gesoldeert te hebben raakte de andere 2 ook los. alles was weer netjes gesoldeert. en ik ging vol vertrouwen proberen. maar nu begon de ontvanger te dampen ''doorgebrand'' ik naar de modelbouw winkel voor een nieuwe ontvanger. daar durven ze zich 30 euro voor te vragen. ik heb maar een hele zenderset gekocht voor 50 euro, (3kanaals) toen weer alles aangesloten, en het was tijd voor te varen. maar in het 3e rondje nam ik een te scherpe bocht, de boot draaide 360 graden en lag stil (kruiskoppeling doorgebroken. ik had de bot ijdelijk uit het water, en weer stond ik in de modelbouw winkel, een nieuwe kruiskoppeling en gelijk een nieuwe as (zat speling op) weer een paar uur eraan gerommelt. en volgensmij moet alle nu werken.
morgen vroeg even proberen, want ik moet morgen middag naar school
zo'n rotdag heb ik nog nooit meegemaakt met modelbouw.
(wouw dit even kwijt)
Niels