pompebled
Forum veteraan
Babysteps.
Het nadeel van het werken met ABS en MEK, is dat je elke keer moet wachten tot het oplosmiddel (voldoende) verdampt is, voor je verder kunt, dat schiet soms niet op...
Ik heb het achterste deel van de bovenzijde, dat de motor vasthoudt, los gezaagd en met twee extra boutjes aan de onderste helft vastgezet:
Zo heb ik beter zicht op hoeveel ruimte er overblijft voor de aansturing van de roeren:
Hoe dit te realiseren ben ik nog niet helemaal uit, evenals de benodigde uitslag.
Het opdikken van de duikroerdraaipunten is gedaan, evenals het afzagen van de stukken, die in de weg zaten van de as (1,5 mm carbon staf), die blinks en rechts gaat verbinden.
Dit gaat er dan zo uit zien:
Op de foto ligt de as er boven op, die komt natuurlijk aan de onderzijde en de draaipunten, in de vorm van strips, lijm of schroef ik tegen de kopse kanten van de horizontale starre vlakken.
Groeten, Jan.
Het nadeel van het werken met ABS en MEK, is dat je elke keer moet wachten tot het oplosmiddel (voldoende) verdampt is, voor je verder kunt, dat schiet soms niet op...
Ik heb het achterste deel van de bovenzijde, dat de motor vasthoudt, los gezaagd en met twee extra boutjes aan de onderste helft vastgezet:
Zo heb ik beter zicht op hoeveel ruimte er overblijft voor de aansturing van de roeren:
Hoe dit te realiseren ben ik nog niet helemaal uit, evenals de benodigde uitslag.
Het opdikken van de duikroerdraaipunten is gedaan, evenals het afzagen van de stukken, die in de weg zaten van de as (1,5 mm carbon staf), die blinks en rechts gaat verbinden.
Dit gaat er dan zo uit zien:
Op de foto ligt de as er boven op, die komt natuurlijk aan de onderzijde en de draaipunten, in de vorm van strips, lijm of schroef ik tegen de kopse kanten van de horizontale starre vlakken.
Groeten, Jan.