Eerste Big 3DHelifreakz Meeting 2010 Zon 28 Maart ..

Hier nog een extra overzicht om zeker te zijn dat je de Ibisweg kunt vinden.
Als iemand nog een andere route kent meld dit dan even..

file.php

Laatst bewerkt:
Ben ik vorige keer toch heel anders gereden?

Klik de kaart even open, afslag S104 (vanaf de A1) dan bovenaan links. Schuin rechts voor je lingt het terrein.
ibisweg, zeewolde - Google Maps

Rotonde voorbij en een stukje verder naar rechts.

En bij de rotonde weer rechts. Dan meteen weer rechts (waar dat autootje rijdt)

Je rijdt nu terug langs de Eksterweg. Dan kom je weer terug bij de afslag S104 maar dan aan de andere kant van de reling.

De weg verder volgen en bij de splitsing links.

Dan blijf je een stukje doorrijden tot je deze afslag tegen komt. Daar ga je in en zie je aan de rechterkant enthousiste helivliegers staan te zwaaien en wuiven (warm welkom valt je ten deel ;))

Ik heb er nog weinig vertrouwen in dat wij vanuit Hengelo nog gaan komen. Jammer :(

Groeten en wens jullie viel spaß,
Tjerk

Heb je verder dan niks te vliegen en gewoon een dagje heli talk en gezelligheid ... kom op doe is gek zondag is net de zomertijd ingegaan mooi begin van het voorjaar ... en dat verhaal van die boom met die Vibe er in vergeten we even.

LoL! je kunt het mooi brengen!

Ik heb alleen die Prôtos dan nog, met maar 2 versleten packs.. Absoluut niet de moeite waard om een volle tank op te verknappen. We gaan het meemaken!

LoL! je kunt het mooi brengen!

Ik heb alleen die Prôtos dan nog, met maar 2 versleten packs.. Absoluut niet de moeite waard om een volle tank op te verknappen. We gaan het meemaken!

Ik heb nog wel 2 verse 40C packs die je even kan gebruiken hoor :)

Haha bedankt voor het aanbod! Maar Tjerkje heeft besloten om toch maar niet te gaan. Want hij gaat (tot nu toe alleen nog) met Bas the Great naar de Smack Down in Denmark in mei!!!

Kosten-technisch was het of/of. Als de Vibe nu wel gevlogen had en het weer is goed dan was ik zeker wel gekomen. Alleen de protos is me de moeite niet waard. Ookal ga je idd voor de gezeligheid...

Tjerk

Jammer Tjerk, maar de pitchbrothers smackdown gaat ontzettend gaaf worden :D

Ik doe wel en/en ;) maarja Almere is voor mij natuurlijk ook "om de hoek".

Gr. Bas

Mijn eerste heli moet nog arriveren, en ik er nog de ballen verstand van ;)
Maar ik zal in ieder geval kijken of ik er kan zijn :D

Hoop wel dat het weer mee zit :zon:

De verwachting voor zondag is al weer bijgesteld en gaat er steeds beter uitzien .. er worden ook tenten opgezet dus er is bescherming. Ik heb er zin in dus ben er al rond 10:30uur om de zaak een beetje voor te bereiden. Erg leuk dat je komt kijken, ik denk dat je je oogen uitkijkt wat er allemaal rondvliegt. Maar ook voor vragen of uitleg ben je van harte welkom. Er zullen ook veel beginners zijn die lekker aan het trainen zijn. Kortom goed humeur mee en FUN !!

En dat is waar het om gaat!!

/edit
Zo te zien lijkt het zondag droog te blijven, temp wel een stuk omlaag maar dat is niet erg.

Laatst bewerkt:
UPDATE BIG MEETING

De verwachting voor zondag is OK de dag zal met zon beginnen en de kans op regen zal pas tegen de avond de polder bereiken. Het zal geen hoog zomerdag worden maar een mooi begin van de zomertijd. Ik zal er met m'n broer rond 10:30 zijn om alles voor te bereiden en de piloten ontvangen. Verder ga ik veel filmen dus even scheren allemaal :p we gaan ook wat interviewen dus ha ha dat gaat gezellig worden. Ik hoop dat er nog een heli in m'n boodschappenkar past :)

Jongens tot Zondag ;) Let's have Fun !!!!

file.php

Laatst bewerkt:
Wordt een drukke dag :)

Eerst de F1 kijken, daarna vanaf 10:oou tot 11:30 indoor vliegen om de hoek en dan door naar Almere :)

Ik heb er zin an.

Paul en ik komen zeker !!!
Het is ook voor het eerst dat in Almere minder wind voorspeld wordt dan in Venlo :p

Laatst bewerkt:
Back