Eerste Big 3DHelifreakz Meeting 2010 Zon 28 Maart ..

Ik ben net met MvD even op de Ibisweg geweest om vast even te kijken of alles in orde is.. (natuurlijk hebben we nog even lekker gevlogen). Nou het ligt er mooi bij en morgen rond 1030 uur zal ook snel duidelijk zijn hoe we het veld gaan indelen.

tot morgen (neem wat te eten mee en natuurlijk wat drinken)

..En het was, ondanks mijn korte bezoek, lekker gezelli. Hoog technisch gehalte, paar te vette sets gezien (En niet alleen van Jurrien en Bas!)... Genoten!

Gasten, BEDANKT!

Ton

Zeker lekker druk en er is veel gevlogen. Ondanks de toch stevige wind. Temperatuur was goed om uit te houden. Helaas ook wat mindere momenten maar dat gebeurt soms.

Thanks mannen, volgende keer ben ik er weer bij en dan ga ik op zeker vliegen, waaide me vandaag iets te hard. :thumbsup:

Vond het zeer gezellig en een geslaagde meeting !

Wel jammer dat mijn engine nut er bij de 1x keer starten los raakte. :( eigen schuld door een dynatron starter te combineren met 6S lipo ....

Achja, de halve heli uiteen gehaald. Weer ineen gezet. Gelukkig gereedschap kunnen lenen (bedankt dobje / mvd) hierna "enigszins" afgesteld en wat kunnen vliegen.

Ben benieuwd wat henry van de filmbeelden weet te maken, maar henry kennende wordt het "knetterhard" !

Laatst bewerkt:
Was top!
Erg veel plezier gehad, en hele mooie vluchten gezien.
Sommige moeten wat sleutelen de komende dagen ;) (me included), maar dat hoort erbij.

Grt,
Eric

Ha ha erg irritant als je heli als een blij hondje met z'n staart kwispelt. We hebben ons best gedaan om het probleem er uit te krijgen, maar ik ben wel benieuwd als je het probleem hebt opgelost wat het euvel dan is geweest.

Houd je op de hoogte Henry,ga alles helemaal opnieuw inregelen,Hoop bij de volgende meeting een strakke staart te hebben,nog strakker dan de staart van het hondje op de photo's, uuhh in ieder geval een langere;)

Het waaide inderdaad wel vrij hard, maar dat mocht de pret niet drukken. Alleen weet ik voor de volgende keer dat ik niet moet overhaasten met mn heli klaarmaken om te vliegen, want ik heb wat kritieke puntjes over het hoofd gezien... Maar de schade valt mee.

Die mannen van zoover.nl kennen er niets van (wat het weerbericht betreft)!

Maar goed, toch een leuke dag gehad zonder regen.

Groeten,

Jurrien.

Hoi,

Het was een zeer geslaagde en gezellige meeting. Veel nieuwe gezichten gezien en oude bekende gesproken.

Super en tot snel weer...
Roel

Super gezellige winderige dag :) ik heb er erg van genoten ondanks dat ik zelf niet mee kon vliegen. Erg leuk om iedereen weer gezien te hebben. Iedereen ontzettend bedankt voor jullie gezelligheid en vliegkunsten!! Jurrien ook te gek dat je gekomen bent ondanks dat je niet helemaal lekker in je vel zat (was tijdens het vliegen trouwens niet te merken).
Een mooie start van het voorjaar!

Zo het was m'n dagje wel weer vandaag, bijna de hele dag bezig geweest om een filmpje in elkaar te zetten. Maar uiteindelijk geluk, en ik denk dat dit wel aardig de sfeer ophaalt die we hebben beleeft alleen als je de video bekijkt heb je geen last van windkracht 6 ha ha (misschien een leuke tip om tijdens het kijken een wind blazer op je gezicht te richten.....

ok nog even geduld de video staat nu te renderen en word daarna ge upload... (geduld geduld nou dat hebben er maar weinig) ;)

Back