Eerste electro auto, graag advies

Ja bij rc-central.nl kun je alles voor de rustler kopen van RPM tegen een lage prijs. En als het kapot gaat sturen ze een nieuwe naar je op.

Yep, heb er besteld en dat beetje extra dat je betaald in vergelijking met de traxxas is de service/garantie wel waard

Heb mn bovenstaande vraag maar even in het rustler topic gepost, eigenlijk hoort ie daar thuis

Ja bij rc-central.nl kun je alles voor de rustler kopen van RPM tegen een lage prijs. En als het kapot gaat sturen ze een nieuwe naar je op.

Rpm heeft wel een goede service, maar het is geen " no questions asked" garantie iig. Op de site staan voorwaarden. Nu is het onder normaal gebruik bijna onmogelijk een rpm onderdeel te breken.

Ja uiteraard probeer ik het wel een beetje onder controle te houden, en sta ook open voor tweedehands, 1000 is zo ongeveer het maximale wat ik zou willen uitgeven.

Het liefst minder in de aanschafprijs zodat er een mooie marge is voor aanschaf van onderdelen/upgrades

Bedankt voor je reactie

EDIT:
Ben ook wel beniewd of de Rustler VXL of emaxx (waar behave hierboven het over heeft) geschikter zijn voor een beginner, vooral even kijkend naar de rustler hoeveel verschil zit er in de prestaties en scheelt die 400 euro in aanschafprijs ook zoveel in prestaties?
Ik heb zo het gevoel dat die rustler eigenlijk bijna net zo snel gaat (ik heb nooit met de auto's van mn broer gereden) en misschien is dat al gewoon heel erg snel, en voldoende voor een beginner

Jaja maar de e revo heeft 2 servos 2 baterijen mamba monster en trek sneller op is groter bija 1/9 scale maar ze zeggen wel 1/10 maar mijn stampede naast de emax das tog een groot verschil hoor

Ik denk niet dat daar na 4 maanden nog behoefte aan is.( om dit te weten.)
Als je in zijn onderschrift kijkt zie je ook dat hij een vorza heeft.

Ruud

Back