R
Rcronnie
Guest
Ja bij rc-central.nl kun je alles voor de rustler kopen van RPM tegen een lage prijs. En als het kapot gaat sturen ze een nieuwe naar je op.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja bij rc-central.nl kun je alles voor de rustler kopen van RPM tegen een lage prijs. En als het kapot gaat sturen ze een nieuwe naar je op.
Maar jouw HPI is niet waterdicht en dat is mijn en Geerts Rustler wel.
Geert en ik zagen banden op de volgende Amerikaanse site: http://prolineracing.com/tires/speed-hawg-2.2-street-truck-tires.
Je hebt er waarschijnlijk bredere velgen bij nodig?
Zo ja, welke maat?
De verzendkosten zijn erg duur (€15) maar zijn deze banden de moeite waard?
Zijn dit zachte of harde banden (het staat er niet bij, dit keer)?
Ja uiteraard probeer ik het wel een beetje onder controle te houden, en sta ook open voor tweedehands, 1000 is zo ongeveer het maximale wat ik zou willen uitgeven.
Het liefst minder in de aanschafprijs zodat er een mooie marge is voor aanschaf van onderdelen/upgrades
Bedankt voor je reactie
EDIT:
Ben ook wel beniewd of de Rustler VXL of emaxx (waar behave hierboven het over heeft) geschikter zijn voor een beginner, vooral even kijkend naar de rustler hoeveel verschil zit er in de prestaties en scheelt die 400 euro in aanschafprijs ook zoveel in prestaties?
Ik heb zo het gevoel dat die rustler eigenlijk bijna net zo snel gaat (ik heb nooit met de auto's van mn broer gereden) en misschien is dat al gewoon heel erg snel, en voldoende voor een beginner