Net terug, het was super nice 
Ongeveer een kwartier gereden denk ik, na die tijd ging ie wat langzamer en vlak daarna was ie leeg. (niet bijgehouden hoe lang)
Heb op asfalt gereden, en door het gras.
Ook in een plas/modderpoel beland niet met opzet maar so be it,
Heb na het rijden de wielen er af gehaald en vooral op de draagarmen en wielen zat modder/zand/druppels water.
Het ging erg snel, hij maakte wheelies in het gras en op het asfalt.
Het gras was vrij lang zeker lang niet gemaait.
Al met al echt super
Heb topspeed gereden op het asfalt
, moest eerst een beetje aan de steering trim draaien maar toen bleef ie mooi rechtuit gaan!
Al met al helemaal top!
Zeker tevreden
Zet hem met de voorkant een beetje in de buurt van de radiator hier, zodat het een beetje kan drogen nog (op de draagarmen vooral aan de voorkant zaten de meeste druppels/vuil)
Hier nog een foto van de omgeving (niet door mij gemaakt):
http://www.hoesnel.nl/informatiepakketten/plaatjes/horizon-harlingen.jpg
Niet precies waarik heb gereden maar vlak in de buurt komt bijna op hetzelfde neer.
Aleen het gras was echt een heel stuk langer en er waren wat modder/zandhopen en wat meer modderplassen in de buurt en langs de weg.
MVG

Ongeveer een kwartier gereden denk ik, na die tijd ging ie wat langzamer en vlak daarna was ie leeg. (niet bijgehouden hoe lang)
Heb op asfalt gereden, en door het gras.
Ook in een plas/modderpoel beland niet met opzet maar so be it,
Heb na het rijden de wielen er af gehaald en vooral op de draagarmen en wielen zat modder/zand/druppels water.
Het ging erg snel, hij maakte wheelies in het gras en op het asfalt.
Het gras was vrij lang zeker lang niet gemaait.
Al met al echt super

Heb topspeed gereden op het asfalt

Al met al helemaal top!

Zet hem met de voorkant een beetje in de buurt van de radiator hier, zodat het een beetje kan drogen nog (op de draagarmen vooral aan de voorkant zaten de meeste druppels/vuil)
Hier nog een foto van de omgeving (niet door mij gemaakt):
http://www.hoesnel.nl/informatiepakketten/plaatjes/horizon-harlingen.jpg
Niet precies waarik heb gereden maar vlak in de buurt komt bijna op hetzelfde neer.
Aleen het gras was echt een heel stuk langer en er waren wat modder/zandhopen en wat meer modderplassen in de buurt en langs de weg.
MVG
Laatst bewerkt: