Eerste "elektro meeting" @ MMVC de Pioniers Venray

Het was een goede verhouding tussen regen en zonneschijn, want dan kon je op je gemak wat eten, drinken en wat bij kletsen. Ik heb het ook naar mijn zin gehad en kan mijn Holiday naar jaren vliegplezier ook in de vuilnisbak gooien.

Het was weer een heel mooie geslaagde meeting. Ik heb toch weer een behoorlijk aantal vluchtjes kunnen maken. Jammer genoeg waaide het te hard om flappy weer eens uit te laten.
De andere aanwezige vogel wilde weer heel snel terug naar zijn nest met eieren en brak bij die poging helaas zijn vleugel. Met wat hulp van zijn eigenaar en enkele spalkjes werd de vleugel weer in orde gebracht en mocht hij de rest van de dag op de eitjes blijven broeden.

Ik heb mijn fototoestel alvast leeg gemaakt, er komt op onze clubwebsite een aparte pagina in het fotoalbum, maar dat duurt nog even. Daar komen dan alle foto's op. En een filmpje van Marcel zijn vlucht, alhoewel de camera helaas te onscherp stond is het nog wel aardig geworden.

Hier staan mijn foto's verkleind:
http://members.home.nl/ehuibers/ElectroMeeting

De rest volgt in de loop van de week.

Ik heb de demovlucht van Marcel met zijn Raptor 90 even op Heino zijn webspace gezet. :lol:
Demovlucht Marcel met Raptor 90 - 19,5 MB

Grtz,
Emile 8)

He jongens niet lachen.
Maar heb nog een blesure opgelopen gisteren.
Door prachtige tegenhouwactie met de Lapidar.
Een mooi blauwe elleboog is het resultaat.
Pijnlijk is het niet maar blauw dus wel.
Kwam ook behoorlijk hard aan.

En wat een demo vlucht van Marcel echt geweldig.
Had zoiets in het echt nog nooit gezien.

Groeten Han.

Ik had wel geen blesure opgelopen maar toen ik op de snelweg naar Eindhoven ging kreeg ik jeuk aan mijn handen en voeten.
Thuis kreeg ik allemaal bultjes over mijn handen en beenen, heb de hele nacht niet geslapen. Van ochtend was het allemaal weer verdwenen. Weet iemand of het daar op de club wel vaker voorkomt w.b.t. de bosjes of zo tijdens het plassen?

Hans.

TITA zei:
Weet iemand of het daar op de club wel vaker voorkomt w.b.t. de bosjes of zo tijdens het plassen?
Euh, wildplassen? dat is dan 50 euro ... mag ik effe vangen. :lol:
Maar euh, ik zal het eens in de groep gooien, brandnetel alarm!

@Ron
Er waren circa 25 piloten aanwezig, gezellig druk zeker gezien het slechte weer in het land en rekening houdend met de vakantietijd. :wink:

Grtz,
Emile 8)

Tita zou dit een reactie kunnen zijn opgeroepen door de haartjes van een Eikenbladprocessierups? Die zit alleen in eikenbomen en die stionden daar genoeg geloof ik.

Theo,

Dat zou het kunnen zijn, ik weet het anders ook niet en hier had ik niet aan gedacht. Ik heb gehoord dat er veel mensen hier wel eens last van hebben. Ik dus ook.
Bedankt.

Hans.

Vorig jaar heb ik een heel nest processierupsen uitgeroeid, dit jaar heb ik 1 zo'n beestje gezien maar een compleet nest heb ik nog niet kunnen vinden. Waar heb je overal gezeten dan ... :lol:

Of moet ik :| kijken.

Grtz,
Emile 8)

Achter in de bosjes om te plassen. Maar het moet wel want ik heb nog nooit zo iets gehad en dit verklaart alles en ik heb ook niets verkeerds gegeten tenzij je worstjes niet goed zijn maar dat geloof ik niet.

Hans.

Hans, ik hoop voor jou dat het geen DEPRON allergie is.
Ik moet eigenlijk ook 50 Euro plasboete aan Emile betalen maar ik heb nergens last van.

Grtz Harry

Ik vond het ook een leuk dagje gisteren!
Gelukkig hebben we toch kunnen vliegen tussen de buien door.
Jammer dat ik m'n shockflyer niet meegenomen had,ik dacht dat het constant hard zou waaien :?

Tita,die modellen van jouw zijn wel erg mooi zeg :yes:

En Emile,jij had wel veel pech he,maar gelukkig viel de schade mee aan de kabriolin dankzij de klimkunsten van Heino.

Groeten,
Marcel

Dag luitjes,

Ik wil jullie nog bedanken voor het komen en het vliegen op ons schöne vliegveldje.
Jullie hebben er met zijn allen een gezellige en geslaagde dag van gemaakt. :thumbsup:

Ik vond het persoonlijk wel erg daar er hier en daar wat mis ging want mijn idee ander het mee organiseren van zo een dag is > dat iedereen lekker heeft kunnen vliegen/babbelen en zeker met de spulletjes heel naar huis gaan :? maar zoals ze vaak zeggen s h i t happens :roll:

Ik denk wel dat iedereen tussen de :onweer: door in de :zon: hebben kunnen vliegen.

@Tita
Waar heb je toch allemaal gezeten :?: ik heb een beetje hetzelfde gedaan die dag als jij hhmmm en wat betreft de broodjes knak.... die waren het zeker niet :D believe me :D en ik geloof dat is zelfs in een eikenboom gezeten heb die dag 8) of niet emile :wink:

Hier de paar fotos die ik heb gemaakt die dag :( ik stond een beetje veel binnen :wink: maar als iedereen het gezellige heeft gehad vind ik dat totaaaallll geen probleem :D

enkele%20impressies%201.jpg

enkele%20impressies%202.jpg

hier staat Han te glunderen nadat ie zijn eerste vlucht erop had zitten op ons kleine veldje :wink: of was het model gewoon te groot :D

enkele%20impressies%203.jpg

enkele%20impressies%204.jpg

Hier zitten de mensen nog te genieten van ons bestelde zonnetje :D
enkele%20impressies%205.jpg

Hier een echt stil leven van een modelvlieger/bouwer die één is met zijn model 8)
enkele%20impressies%206.jpg

aparte%20bungie%20release.jpg

en wat is dit :?: een super wasknijper als bungie release of voor het ophangen van de nat geworden kleertjes :?: :D

Ik zou zeggen tot volgend jaar maar dan hopelijk met ietsje betere omstandigheden :thumbsup:

grtz
Heino :bye:

Owja @ Marcel

Nog bedankt voor jou demo vlucht met je Raptor :D
Ik had je vorig jaar ook al zien vliegen op de Xtra cup en ik zag dat je niet stil hebt gezeten omtrend het uitbreiden van je assortiement kunstjes 8)
De eerste keer dat ik zoiets in het echt gezien was in Harsewinkel 2 jaar terug met Robert Sixt en viel toen bijna van mijn stoel af wat er allemaal mogelijk was met een heli en jij Marcel zorgt er ook al aardig voor dat ik van mijn stoel afval :wink: en niet te bescheiden zijn heh :) ik zal het je nooit nadoen zelfs niet op de sim :wink: veel te moeilijk voor mijn kunnen 8) hhhmmmmzzz wel jammer :? wat het is echt iedere keer leuk om zoiets te zien laat staan als je hetzelf kunt vliegen achja dromen van iets mag ook toch :D

Grtz,
Heino :thumbsup:

Graag gedaan Heino!

Als er weer wat te doen is bij jullie ben ik weer van de partij ;-)

Die Robert Sixt heb ik ook diverse keren zien vliegen,en de laatste keer ook in Harsewinkel op muziek,dat was prachtig :D

Groeten,
Marcel

Back