Eerste F3k vleugel, Tantalus 8c,

Top Niels. Heb je straks in Almere nog meer werkruimte. De stijgende lijn wordt doorgezet; maar je krijgt concurrentie in je klasse........ Not:D

Ik plan in Almere de stijgende lijn van afgelopen twee wedstrijden voort te zetten!
Dus dat wordt dan 2 na laatste!

Daarom probeer ik Franck en Bart (Huey) zover te krijgen dat ze ook komen! Dan weet ik zeker dat ik het haal............ (Zo als ze nu niet komen weet ik het ook niet meer) zeg je verjaardag maar af Bart!

Hello,
na thermische sofa.
Hier is thermische tafel
Patrick

image_preview.php
[/url][/IMG]

Gewicht(ig)

Ik heb vandaag voor het eerst maar eens de dames tantalus gewogen.

De lichtste kist was 310 gram. De volgende 330 gram. De zwaarste 360 gram, maar die heeft dan ook 4 reparaties achter de rug.

Ballast who needs ballast. Ik vind de tantalus van 360 gram het lekkerst gooien. Dat hangt zo lekker aan je vingers. 380 gram gaat ook nog lekker. Bij 400 gram heb ik ineens het gevoel dat ik een truck aan het werpen ben.

Groeten,

Hans Knippels

die snap ik niet.....
welk probleem?

Haha, ok, is wat lastig uit te leggen, maar het was goed bedoelt;)

Als je echt wat meer wil leren over dlg en wellicht de Tantalus, adviseer ik je om dit seizoen eens op een wedstrijd te komen kijken. Er wordt graag uitleg gegeven aan serieuze beginners, ook zal bepaalde waardevolle informatie, wat doorgaans vaak pas na vele jaren bouwen en vliegen vergaard wordt, wat makkelijker vrijgegeven worden aan je. De Tantalus-clan vliegt doorgaans in de regio arnhem/nijmegen, ook hier ben je van harte welkom om eens te kijken en vragen te stellen, laat maar weten via een pb-tje als je wil komen.

TANTALUS FOREVER!!

Heb net mn rbw gehaald dus pas in augustus hoeft de full size af te zijn, met ov is het gewoon onmogelijk om f3k wedstrijden te doen..... Zal mn moeder dan implaats van een biefje dat ik de auto meeheb maar een briefje met..... Naja jullie tantaluskreet schrijven ;-)

Heb net mn rbw gehaald dus pas in augustus hoeft de full size af te zijn, met ov is het gewoon onmogelijk om f3k wedstrijden te doen..... Zal mn moeder dan implaats van een biefje dat ik de auto meeheb maar een briefje met..... Naja jullie tantaluskreet schrijven ;-)

kreet?!? eerder een ''eed'':D

Uiteraard ben je ook welkom Robert, ik meen dat er een f3k wedstrijd in /bij Almere staat gepland. Volgens mij is dat niet zo erg ver van jou vandaan, check f3k.nl voor de details, mocht het je wat lijken!

Back