Hallo,
wellicht heb je interesse in een complete set gefreesde kernen voor een tantalus met eventueel een nieuwe romp. Stuur maar even een pb-tje als je meer wil weten.
Hoe dan ook succes met je dlg!
TANTALUS FOREVER!
wellicht heb je interesse in een complete set gefreesde kernen voor een tantalus met eventueel een nieuwe romp. Stuur maar even een pb-tje als je meer wil weten.
Hoe dan ook succes met je dlg!
TANTALUS FOREVER!
Als ik dit allemaal lees gaat het bij mij heeeel erg kriebelen ook een DLG te bouwen. ben al begonnen met benodigde materialen en gereedchappen te verzamelen.
Ik was van plan een Supergee(2) te maken met een eigen ontwerp pod/boom, maar de tantalus vleugel ziet er best wel wat mooier uit. Welk vleugelprofiel gebruikt deze eigenlijk?
Is de Tantalus uberhouptl wel een goed idee voor een eerste poging bagged-wing maken of kan ik beter met de eenvoudiger Supergee beginnen? Wil eerts aleen glasvezel doen, daarna met disser.
Alle bouwmarkten in de regio al afgeweest naar shuimplaat... NIETS te vinden. Ik probeer binnenkort even in de Duitse zaken. Maar welk foam is het best? dacht zelf aan 33kg/m3 XPS (Styrodur / floormate / roofmate /jackodur)
Wat is de minimale dikte schuim die ik moet hebben voor hotwire+templates, waarbij ik de restanten gebuik om tijdens het baggen de boel in vorm te houden?