Eerste F5B wedstrijd seizoen 2013: 20 April in Wijk en Aalburg

Valt me net op dat Theo voor het eerst door de 900 punten grens heen is gegaan. En dan ook gelijk in 3 ronden. Ik zou zeggen op naar de 1000 :-)

De foto's staan ook online!!

CIMG1276.jpg

F5B.nl - Fotos - Wijk en Aalburg - 20 april 2013

Valt me net op dat Theo voor het eerst door de 900 punten grens heen is gegaan. En dan ook gelijk in 3 ronden. Ik zou zeggen op naar de 1000 :-)

Klopt, dat was mij nog niet opgevallen, was met andere dingen bezig om mijn vluchten te analyseren, mis alleen nog de vluchtgegevens uit de gasbox om daar ook nog van te leren.

Gegevens uit de gasbox zijn altijd bij mij op te vragen. Even een PB-tje met e-mail adres en dan kan ik ze opsturen.

Ik vond het ook weer een erg geslaagde dag! Wat een opkomst voor de eerste wedstrijd van het seizoen, heel erg goed om te zien!
Mijn vliegkunsten waren wat roestig maar in de laatste ronden voelde ik het weer een beetje terug komen. Uiteindelijk ben ik tevreden met mijn resultaat.
Wel heel erg jammer dat Johan na de wedstrijd zijn nieuwe Avionik verloor.....
Ik heb me weer prima vermaakt!
Tot de volgende.

Groetjes Joris

Hoi Emanuel,

Graag gedaan, je pikt het erg snel op! Je resultaten werden elke ronde beter.
In Landgraaf ben ik er hoogstwaarschijnlijk bij.
Tot dan!

Groetjes Joris

Helemaal eens Joris, was een lekker dagje. Ik denk dat iedereen er weer wat in moest komen, toch weer even wennen na de winter..

Ik vond trowuens dat Emanuel het erg goed deed, per ronde zag je hem bijleren, 17,22,25 en 26 rakken, erg knap, complimenten!
En Pieter met 40 rakken na jaren van afwezigheid, en geplaagd door technniek die niet helemaal mee wou werken, dat belooft nog wat voor de rest van het seizoen..

Ondertussen heeft Mark trouwens de ST-files ook online gekregen (goed bezig :) ), je kunt nu in de uitslagen op de naam van de piloot klikken en een goed overzicht krijgen van de rak- en keertijden. Wie keert er kort en wie vliegt er metertjes teveel?

Komend weekeind richting Gommersheim voor de eerste Eurotour samen met Johan en Gert Jan (wil er nog iemand mee?), eens kijken hoe dat gaat...

Gerben

Dag allemaal,

goed om te zien dat de wedstrijd in Wijk en Aalburg geslaagd was! Ik kon helaas niet aanwezig zijn, was vooraf wel van plan om een handje te komen helpen.

Door de foto's en verhalen kreeg ik zin om weer met de Hawk te vliegen, dus vanavond heb ik eindelijk de reparatie afgerond. Nu de onderdelen weer inbouwen en dan is hij vliegklaar. Dan op zoek naar een veld om 's avonds te oefenen...

Hey Gerben,

de 11de weet ik nog niet zeker. De kans bestaat dat we met een aantal vrienden naar de Nurburgring gaan voor een dagje automotive geweld ;)
Zo niet, dan kom ik naar Landgraaf.

Schade lijkt gelukkig nog mee te vallen. Romp is wel al nieuw besteld. Vleugel begin ik nu te repareren. Moet eigenlijk alleen een flink gat dichtgemaakt worden. Onderkant was zo versplintert en gedelamineerd, dat heb ik maar weggehaald en wordt opnieuw opgebouwd. Als je op een wedstrijd dag rond kijkt is dit zo'n beetje de standaard avionik reparatie.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back