Eerste Nederlandse Winter DLG Postal

Ik heb woensdag wel ge-DLG't met de felix bij de Indoor meeting in Delft. Alleen niet getimed... Was leuk hè Frans :D

Goed vlak gooiend kon ik de hele zaal rondvliegen :D.

Tja, jammer dat hellingwind niet mag.

Heb op Ameland gevlogen op de dijk, gemakelijk vluchtjes gemaakt van 3min+
Helaas tellen die niet, anders had ik mijn eerste 1000 gevlogen ;)

Hé Sietse,
Dat was zeker leuk.
Jammer dat je de kist van je maatje Kees "per ongeluk" raakte!
sietse.jpg

Neen het sneuwde niet indoor.
Die stippen zijn stofdeeltjes die het licht reflekteren.
Ik dacht eerst dat mijn camera kaduuk was maar hij in gewoon erg gevoelling voor stof :D

Frans

ey, lache, ik sta d'r charmant op zeg :)....
maar mijn vliegtuigje kan ik niet vinden op de foto...
En ach, het is maar een shocky, druppie lijm en hij vliegt weer :). Ondertussen ben ik nog een motortje voor hem aan het maken, dus keessie heeft genoeg hoor :). Beetje combat kan geen kwaad.

Mijn smijtertje is de Felix. Leuk smijtertje voor rustige avonden op een pleintje tussen de lantarenpalen bv, maar dus blijkbaar ook wel lache indoor :)
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=42261&highlight=felix
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=37984&highlight=felix
HPIM2194.JPG

Sietse,
Tja als je goed kijkt, achter een stofje, daar issie.

Bart,
Wel dat DLG-en is als geintje gedaan.
Het is officieel een indoor vliegavond voor mini-helikopters en indoor vliegtuigen.
Als ik goed ben ingelicht wordt dit door de firma Q te Pijnacker georganiseerd om de week op een woensdag.
5 Eurie per avond.
Het adres weet ik niet precies.
Wellicht weet Sietse de straatnaam te vertellen.

Verschillende Vlaardingse clubleden gaan hier regelmatig naar toe.

Frans

Wel een beetje :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:
Misschien moet er een DLG-PUB draadje worden gestart om lekker te Ouwe H-en

Weer iets meer ontopic dan maar:

Is er een rede dat er alleen in de weekenden gevlogen mag worden?
Ik werk nl. vaak in de weekenden en had gehoopt op deze manier toch met een wedstrijdje mee te kunnen doen.
Vandaag ben ik bijv. vrij....

volgende week woensdag weer, 1keer in de 2 weken. 5 euro als je vliegt, vulcanusweg 303 (dacht ik) in Delft.
DLGKV :D

:ontopic:
Komende zondag word het misschien wel aardig weer. Ben ook aan het proberen om wat groepsvliegen in Den Haag op te zetten, dus misschien heb ik dan gelijk een Timer :D haha

Zijn er nog echt geen resulltaten binnen Theo?
Zelf heb ik de voorbije twee dagen al een behoorlijk aantal 3 minuten+ vluchten gemaakt:):)
(in gedachten dan; vanuit mijn kantoor zo naar buiten kijkend :(:(:(

Momenteel is het 14 graden, windkracht 1 en 1/2 bewolkt. Lekker zonnetje EN IK KAN NIET VLIEGEN!!! :bad-words:

Ik zit ook binnen... t/m vanavond laat doorwerken... :(. Je ben dus niet de enige...
Tis werkelijk prachtig weer hier (buiten dan...).

Gelukkig heb ik mijn microhelietje af voor de pauzes :). Pauzes zijn te kort voor een hele DLG taak...

ja, hier is het nu ook flink harder gaan waaien. windkracht 5 met vlaagjes van 50km/h...

Zondag ziet er tot nu toe nog wel aardig uit (de wind in ieder geval...)

De eerste taak is gevlogen hier in Huissen.

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige was vandaag. Wie heeft er nog meer gevlogen vandaag :?:

Loet,

Ook ik heb het vandaag geprobeerd...

Na 20 minuten vliegen, snel even de tijd opschrijven en de kist weer oppakken; stuitert ie in de vlugheid uit mijn handen op de staart. Gebroken kielvlak; einde pogingen. Toen gelukkig al wel enige tijden neergezet.

Peter

Peter Aanen zei:
Loet,

Ook ik heb het vandaag geprobeerd...

Na 20 minuten vliegen, snel even de tijd opschrijven en de kist weer oppakken; stuitert ie in de vlugheid uit mijn handen op de staart. Gebroken kielvlak; einde pogingen. Toen gelukkig al wel enige tijden neergezet.

Peter

Wat een pech. Kon je het kielvlak niet even plakken met cyano en dan gewoon niet gebruiken. Ik vlieg (helaas) bijna altijd zonder het kielvlak te gebruiken. Alleen met weinig wind gaat het wel. Met een beetje wind reageert mijn Highlight nauwelijks op het kielvlak.
Ik had mijn vrouw (Helle) mee om de tijden op te schrijven en te klokken. Ze ging bijna vrijwillig mee ondanks de waterkou en de wind. Maar ja, daarna moest ik dan ook mee naar de markt in Arnhem. :evil:

Back