Eerste RC off-road auto, maar welke?

• Topicstarter Topicstarter robinvdmeijden
  • Startdatum Startdatum
R

robinvdmeijden

Guest
Hallo,

Ik ben Robin, woon in Veenendaal (gem Utr, NL). ben 14 jaar.
Ik ben op zoek naar een RC wagen om over; los zand, gras, gebroken puin/zand en straat te rijden. En omdat ik er totaal geen verstand van heb zou ik graag een RTR willen hebben, want als ik er zelf nog wat mee moet gaan doen gaat het denk ik niet goedkomen.:oops:
mijn budget is 250 euro. hiermee wil ik kunnen rijden, dus wagen, accu, lader zender, etcetc
Hopelijk kunnen jullie me helpen.!

ik kijk uit naar de reacties.! :D

mvg
Robin

waarschijnlijk kom je bij de traxxas 2wd wagens, tenzij tweedehands ook goed is. bij toemen hebben ze veel verschillende versies. zijn er eigenlijk verder nog dingen die hij moet zijn? (bijv. grootte)

Tjee, daar vraag je me wat. Eigenlijk nooit over nagedacht, je bent volgens mij de eerste die deze vraag stelt.
Ik zal mijn gedachten er eens over laten gaan. Misschien kun je intussen zelf even zoeken op het forum, wie weet dat er toch ergens wat bruikbare informatie tussen staat.

waarschijnlijk kom je bij de traxxas 2wd wagens, tenzij tweedehands ook goed is. bij toemen hebben ze veel verschillende versies. zijn er eigenlijk verder nog dingen die hij moet zijn? (bijv. grootte)

wat je ook koopt, doe het niet bij deze winkel.

Liever geen tweedehands, om er toch zeker van te zijn dat het allemaal nog goed is. En wat de grootte betreft, hij moet nog hanteerbaar zijn, dus max 60cm lang?

Wat is het grote voordeel van 4wd ? je hebt meer grip, denk ik , maar wat nogmeer?

Ik had al een beetje zitten kijken bij online shops. en ik had zelf de Traxxas Rustler is gedachte, alleen wat is het verschil met de Stampede?
De buggy-modellen vind ik persoonlijk minder mooi dan bijv truggy, ben niet zo'n buggy-fan.
Vandaar de rustler. Alleen op de afbeeldingen lijk de stampede wat hoger op zijn wielen te staan, wat misschien handiger kan zijn in het losse zand? graag meningen over beide auto's en uiteraard ook andere tips/voostellen zijn van harte welkom!

mvg
Robin

ps. sorry voor de vele posts achter elkaar. :oops:

Met de zoekfunctie vind ik 108 topics met de term "rustler" in de titel. Daarnaast 42 topics met de term "stampede"

Nog even iets verder kijkend kwam ik op deze topic: http://www.modelbouwforum.nl/forums/electro-offroad/128797-rustler-stampede.html, waarin ook een goede tip wordt gegeven m.b.t. zelf zoeken.

Oh ja, je kunt je eigen berichten gewoon aanpassen (zoals ik nu ook doe), scheelt weer een boel aparte berichten achter elkaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Met de zoekfunctie vind ik 108 topics met de term "rustler" in de titel. Daarnaast 42 topics met de term "stampede"

Nog even iets verder kijkend kwam ik op deze topic: http://www.modelbouwforum.nl/forums/electro-offroad/128797-rustler-stampede.html, waarin ook een goede tip wordt gegeven m.b.t. zelf zoeken.

Oh ja, je kunt je eigen berichten gewoon aanpassen (zoals ik nu ook doe), scheelt weer een boel aparte berichten achter elkaar.

oke, erg bedankt.!
ik weet dat je ze aan kan passen ;)

mvg
Robin

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga denk ik voor de Rustler, omdat hij denk ik wat steviger staat/rijdt, vooral in de bochten. omdat het zwaartepunt van de stampede hoger ligt.
Is : dit dan goed? de accu's bedoel ik dan. En zit daar dan de 'afstandbediening' bij, kan ff niet op de naam komen. :oops:

mvg
robin

Ik ga denk ik voor de Rustler, omdat hij denk ik wat steviger staat/rijdt, vooral in de bochten. omdat het zwaartepunt van de stampede hoger ligt.
Is : dit dan goed? de accu's bedoel ik dan. En zit daar dan de 'afstandbediening' bij, kan ff niet op de naam komen. :oops:

mvg
robin

Voor een beginner niets mis mee, wel alles goed controleren.
Spullen uit een gesloten doos (vanuit de fabriek), werking checken. Laat maar demonstreren in de winkel.

Back