goedendag allemaal
gisteren mijn nieuwe traxxas e-maxx opgehaald in almere en twee accus er bij gekocht lrp 8,4 volt 4000 mah
en vandaag was het dan na 2,5 uur laden zo ver rijden
echt geweldig vind ik wat een kracht heeft de e-maxx
had ik wel gehoopt maar niet gedacht dat hij zo zal rijden en het kan nog erger door hem op lipo en brusles te zetten maar word hij dan niet onbesteurbaar?.
kreeg wel mee van de verkoper niet meteen op top rijden en veel wiselend snelheden zo dat de koolborstels lekker indraaien voor een lading of 2 en dat doen we dan ook.
ik heb ook een hpi e fire storm flux ook wel veel geweld maar de e maxx weer een stap bruter .
de e fire storm flux rij ik op een lipo 5200 7,4 25 c
(is ook niet verkeert hoor)
nu allen nog even de verlichting in de kap maken en klaar is hij voorlopig
als mensen nog sugeties hebben voor heb inrijden of ander opmerkingen ik hoor ze graag.
grt nick
(die erg tevreden gaat slapen vandaag)
gisteren mijn nieuwe traxxas e-maxx opgehaald in almere en twee accus er bij gekocht lrp 8,4 volt 4000 mah
en vandaag was het dan na 2,5 uur laden zo ver rijden
echt geweldig vind ik wat een kracht heeft de e-maxx
had ik wel gehoopt maar niet gedacht dat hij zo zal rijden en het kan nog erger door hem op lipo en brusles te zetten maar word hij dan niet onbesteurbaar?.
kreeg wel mee van de verkoper niet meteen op top rijden en veel wiselend snelheden zo dat de koolborstels lekker indraaien voor een lading of 2 en dat doen we dan ook.
ik heb ook een hpi e fire storm flux ook wel veel geweld maar de e maxx weer een stap bruter .
de e fire storm flux rij ik op een lipo 5200 7,4 25 c
(is ook niet verkeert hoor)
nu allen nog even de verlichting in de kap maken en klaar is hij voorlopig
als mensen nog sugeties hebben voor heb inrijden of ander opmerkingen ik hoor ze graag.
grt nick
(die erg tevreden gaat slapen vandaag)