eerste springer tug

Hallo allen, dit is mijn eerste bouwverslag op dit forum en hoop hiervan veel te leren
Het is dus een springer tug van 71,5 bij 33 cm, hij is iets groter dan normaal, dan kan ik ook wat groter werken. Hier zijn de tekeningen:i
full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo rcboy.
Wekom op het forum.
Veel plezier met het bouwen aan je springer tug en dat je er maar een hoop van zal leren.

Ziet er goed uit, je maakt het jezelf een klein beetje moeilijk met die ronde bodem maar het ziet er wel gelikter uit dan een echt vierkante bak.
Wel goed dat je alvast alles uitgetekend hebt op ruitjespapier.
Ik ben benieuwd naar de eerste bouw-foto's.
En welkom bij de steeds groeiende club Springer-bouwers :)

update 1

Hallo allen
Bedankt voor de complimenten allemaal.;)
@Baggeraar: de bodem is vlak maar wel in de lengte (zoals vermeld in de tekening) gebogen.
Gisternacht hebben we de bodem laten "zwemmen":
full

En vandaag heb ik de bodem aan de romp gelijmd (bison constructielijm) zodat hij bij de naden waterdicht is en met schroeven wat verder vastgemaakt
full

MVG rcboy

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo dan, ziet er goed uit en wat een joekel zeg! Ik gok dat je extra ballast nodig zult gaan hebben om dat op de waterlijn te krijgen.
Hoe dik is die bodemplaat?

vraagje

Hallo allen. ik heb even een vraagje.
Hoe kan ik foto's op bouwverslag zetten en niet op mijn profiel hoeven zetten, want ik wil dalijk nog veel meer foto's maken en het zou een *** klus worden om het er allemaal steeds op te zetten

bvd rcboy

Nou nou , zo'n klus is dat toch niet.
Ik heb ze thuis in een map, dan open ik "foto easy resize" met instelling lengte en breedte max 800.
Openen afbeelding en meteen opslaan als "herschaalde copy van".
Daarna kun je ze of op je eigen site zetten of op picasa google, of je laad ze per drie naar een foto album op het forum.

Als ze eenmaal ergens op het net staan, klik je op die foto en kopieer je de url, waarna je ze in je bouwverslag kan plaatsen door die url te zetten tussen
.
Staan ze hier op het forum: aanklikken (eerst meer opties)
dan krijg je vanzelf de mogelijkheid "mijn fotos toevoegen"

lijkt me niet echt veel werk.

re: baggreaar

Baggeraar. ik bedoelde eigenlijk dat er in mijn album maar 200 foto's kunnen. Als ik nog een verslag wil maken kan dat nog wel eens in de weg gaan zitten ( ik heb geen eigen website ).
mvg rcboy

Baggeraar. ik bedoelde eigenlijk dat er in mijn album maar 200 foto's kunnen. Als ik nog een verslag wil maken kan dat nog wel eens in de weg gaan zitten ( ik heb geen eigen website ).
mvg rcboy

Dan moet je of "vriend van het forum" worden, dan heb je meer foto-ruimte, of van een andere site gebruik maken om je foto's online op te slaan, zoals bijv. Imageshack.

Geen idee, als het je lukt zal ik in ieder geval niet bij jou kijken.
Ik weiger daar aan mee te gaan doen, hetzelfde geld voor linkdin en faceboek en die andere (in mijn ogen) onzinnige sites.
Waar het alleen lijkt te gaan om hoe meer vrienden hoe meer aanzien. :murder:

Geen idee, als het je lukt zal ik in ieder geval niet bij jou kijken.
Ik weiger daar aan mee te gaan doen, hetzelfde geld voor linkdin en faceboek en die andere (in mijn ogen) onzinnige sites.
Waar het alleen lijkt te gaan om hoe meer vrienden hoe meer aanzien. :murder:

helemaal mee eens Harm

Back