Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het meer over het gehele forum.ik denk dat het hier op dit stukje van het forum reuze meevalt met beterweters hoor.
Kan er misschien wat meer inhoudelijke toelichting gegeven worden?
Lieve mensenKan er misschien wat meer inhoudelijke toelichting gegeven worden?
Ron vermeldt dat 20€ per bladzijde gedoneerd wordt aan de bouwer.
Het werfverslag van mijn Royal Caroline is nu al 180 blz lang (incl. foto's).
Het fotoverslag van mijn HMS Victory is 227 blz. en bevat ruim 12.000 woorden.
Beiden beantwoorden aan het criterium dat een kit mag, als je er maar serieus de zaag in zet, maar ik denk dat dit niet de bedoeling is.
Is de bedoeling 1 schip 1 artikel, en hoeveel blz? of kan de bouw in een kleine artikelenreeks opgenomen worden?
Niet dat ik de ambitie heb om als Vlaamse amateurbouwer in een gerenommeerd Nederlands Modelbouwblad te publiceren, maar dergelijke info en welke gegevens je graag in de tekst ziet aan bod komen, geeft kandidaten een beter inzicht in wat verwacht wordt.
Met vriendelijke groeten,
Ik ken dat probleem. Alleen niet als redacteur maar ls Moderator. En ook dat zal jou niet onbekend zijn.Ik vind het tot nu toe een zeer interessante discussie! En we kunnen wat hebben hoor! Hoewel zeer zeldzaam komen er op de redactie ook wel eens bakken met bagger over ons heen
Dag Arie, om welk artikel gaat het?Hallo Ron,
Ik heb je artikel in de modelbouwer gelezen en ben geïnteresseerd om hem te bouwen, alleen hoe kom ik aan de tekeningen?
Ik dacht dat ik ze bij de Bataviawerf zou kunnen bestellen, of kan het ergens anders?
Groet, Arie
De tekeningen vind je waarschijnlijk allemaal hier http://www.otteblom.nl/tekeningen/ incl. het boek/aantekeningen van Blom.Hoi Ron,
De Zeven Provinciën 1665 uit nr6 2021.
De tekeningen zijn inderdaad verkrijgbaar bij de Bataviawerf op cdrom. De prijs pittig. Rond de €100Hoi Ron,
De Zeven Provinciën 1665 uit nr6 2021.