Efteling in Beeld :-( Drone Alarm !

Dus gewoon GPS verbieden en alleen nog maar manual vliegen, koren/kaf ;)

GPS is juist veiligheid, daar voorkom je eerder ongelukken mee, dan dat het ongelukken veroorzaakt. Ik ben zelf ook al een paar keer gered door mijn naza+gps:p

Ik denk dat je dit soort gedrag niet uit kan sluiten. Het materiaal is vrij te koop en simpel te gebruiken. Voorlichting is het enige wat hier een beetje kan helpen. Daar ligt een schone taak voor de handelaren en winkeliers. Steek er een duidelijke brochure bij met daarin de regels rondom het "speelgoed".
Het is net als met de verkoop van aardappelschilmesjes. De een schilt er z'n piepers mee, de ander snijd er een kunstwerk mee aan reepjes. Verbieden van schilmesjes is dan geen optie.

Er zou inderdaad gewoon een duidelijke folder of website gemaakt moeten worden met de algemene regels en handige weetjes die men dan sowieso ontvangst bij de aanschaf van een multicopter of iets dergelijks.

Wat ik triest vind is hoe de jongen reageert op advies of wijs commentaar van andere mensen. Gaat hij lopen reageren op mensen die het een stomme actie vinden met de melding dat ze niet moeten zeuren........ik hoop echt dat deze meneer een heel dikke boete gaat krijgen.

Ik krijg rechtstreeks een reactie:

"jij moet niet zo ouwezeikhoeren en gewoon genieten van het filmpje"

Had alleen gemeld dat dit verboden is en niet verantwoordt

Welkom bij de phantom generatie. GPS is noodzaak, anders kunnen ze niet vliegen. Het besef is ook ver weg.
Pas als de eerste phantom door een voorruit van een auto gaat, komt het besef waar we wel en niet moeten vliegen.
En zodra een phantom een klein kind blind maakt, komt de publieke afkeer tegen alles wat wij modelbrouwers doen.
Door alle positieve reacties voer je dit joch, en krijg je de arrogante betweterige reacties terug van hem. Geen besef wat hij aan het doen is. En zolang het goed gaat, groeit de phantom generatie. Het is tenslotte ook prachtig speelgoed, het werkt goed.

Laten we hier alleen geen bash-topic maken, bespreken is prima, maar laten we het daar wel bij houden.

Welkom bij de phantom generatie. GPS is noodzaak, anders kunnen ze niet vliegen. Het besef is ook ver weg.
Pas als de eerste phantom door een voorruit van een auto gaat, komt het besef waar we wel en niet moeten vliegen.
En zodra een phantom een klein kind blind maakt, komt de publieke afkeer tegen alles wat wij modelbrouwers doen.
Door alle positieve reacties voer je dit joch, en krijg je de arrogante betweterige reacties terug van hem. Geen besef wat hij aan het doen is. En zolang het goed gaat, groeit de phantom generatie. Het is tenslotte ook prachtig speelgoed, het werkt goed.

Helemaal mee eens. En het mooie is, je doet er niets aan helaas.

met nu op 50.000 + views moet het wel aandacht krijgen van de media inderdaad..

indrukwekkend. zoveel views in 1 dag..

Back