Psygho (Emil)
Forum veteraan
Ja, dat klopt helemaal. Zoals boven Fietsrenners!!!
Lees aub ALLES en kijk even de datums door

Danny , sommige mensen maken van een muis een olifant.
Wij weten zelf wel wat kan en niet kan.
i rest mine case

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat klopt helemaal. Zoals boven Fietsrenners!!!
Danny , sommige mensen maken van een muis een olifant.
Wij weten zelf wel wat kan en niet kan.
Nou je mist hier een grote detaill! De video van danny is van vorig jaar eigenlijk net op het moment dat ze de regels vernieuwd hadden. Kijk naar meer videos van vorig jaar en zul je veer ergere zaken tegenkomen.
Nogmaals over iedere video zou je kunnen mieren neuken als je dat zou willen, maar de video van danny is geheel zonder risicos en volledig met "common sense" gevlogen voor zover ik zie.
En belangrijkste is dat het geen voorpagina Telegraaf heeft gehaald op een negatieve manier.
Denk dat mensen zoals jij de hoofddoel niet begrijpen. Als men gewoon verantwoordlijk blijft vliegen zal er heus niets gebeuren losstaand zelfs van alle strenge regeltjes die je daaraan zou kunnen hangen. Juist door mensen die graag geil zijn op aandacht om boven de efteling te vliegen en klaarkomen als ze op hoofdpagina van Telegraaf komen leggen ze heel veel negatieve aandacht op de hobby.
Even diep ademhalen.......Jammer dat mensen altijd zulke lange tenen hebben en niet zakelijk kunnen discussieren. En nee Garbungel jij bent de enige die het begrijpt allemaal hahaha.
....
Dit is niet tegen iemand persoonlijk, ik vind het een mooi filmpje van DM.
Maar ik vind het ergens ook onverantwoordelijk.
B
de meeste profs hebben al parachutes onder hun Multicopter hangen,
@allen,
wie heeft Poetin gebeld?? er vliegt een drone over de snowboarders...
De multis kunnen allemaal uit de lucht vallen of het nou een hobby machine is of iemand die professioneel bezig is. Sterker nog de professionele machines zijn tegenwoordig allemaal van hobby fotografen die eigenlijk niet eens zoveel van het hele verhaal weten. Die doen achteraf nog allemaal even wat vlieg cursusjes.
oef
Over welke persoonlijke frustratie heb je het hier over? Ben namelijk benieuwd of je de hele conversatie hebt gevolgd en de essentie van mijn zin boven goed begrijpt. Ik heb namelijk eerder het gevoel dat je er zomaar inspringt, want mijn frustratie gaat niet daar naar uit wat jij daar denkt.!?
Ik ken je anders Garbungel.
De stelling dat multi's allemaal naar beneden kunnen vallen is juist. Wat je daarna schrijft klinkt eerder als een stuk persoonlijke frustratie van je dan op feiten gebaseerde onderbouwing van hetgeen je wilt zeggen.
Het is juist dat alle officieel commercieel (heeft dus niets met professioneel van doen) in te zetten multi's afgeleid zijn van de modelbouw modellen. Nog sterker, in feite is het een modelbouwtoestel. Er is echter een zeer belangrijke en niet te onderschatten delta tov de modelbouw.
Alle commercieel in te zetten multi's zijn vandaag de dag voorzien van diverse beschrijvingen en procedures waardoor de inzet beter beheersbaar en controleerbaar is. De machines zijn onderhevig aan een onderhoudslogboek, een logboek waarin alle vluchtdata wordt bijgehouden etc etc... Daarnaast gaan al deze toestellen, mits ingezet binnen NL, onderworpen worden aan een luchtwaardigheidscertificering.
De suggestie die je wekt inzake de (on)veiligheid binnen de commerciële gebruikersgroep vind ik wat ongepast. Laten we wel wezen, juist die groep houd zich aan de gestelde wet- & regelgeving (uitzonderingen daargelaten maar ook dat gaat veranderen).
edit....
!?
Ik ken je anders Garbungel.
edit....
De multis kunnen allemaal uit de lucht vallen of het nou een hobby machine is of iemand die professioneel bezig is. Sterker nog de professionele machines zijn tegenwoordig allemaal van hobby fotografen die eigenlijk niet eens zoveel van het hele verhaal weten. Die doen achteraf nog allemaal even wat vlieg cursusjes.
...Maar om heel kort in te gaan op wat jij zegt. Ja alles kan naar beneden vallen zelfs "commerciele airliners". Er is altijd een statistische kans, wat enkel verminderd wordt door heel veel onderhoud en toezicht. Het komt allemaal neer op kansberekening...
Ik denk dat we dat gemauw een beetje zat zijn :neutral:
.. altijd dat wijzen naar de fpv'ers
als het aan de anti-FPV'ers ligt moeten we op de maan gaan vliegen
en dat kan niet want daar is geen zwaartekracht![]()
Haha. Dat is een vreemde cablecam![]()