omdat ik bijna klaar ben met de smit nederland ga ik verder met een ander project.want ik heb hier nog een romp van de rembertiturm liggen. die was omgebouwdt tot een eigenbouw boot. ik vond hem naar mijn smaak toch veel dingen er aan niet mooi. dus daarom ben ik van plan om haar weer anders te maken.de naam heb ik gekozen omdat het bedrijf van mijn ouders heet kaasboederij de fransman daarom heb ik gekozen voor de fransman. om toch een beetje de stijl van kaas aan te houden ben ik van plan om de kleuren zwart,geel en rood voor onder de waterlijn. de boot maak ik een beetje als een supply boot. ik heb alles uit de boot gehaaldt omdat het niet zat zo als ik het wou. want ik ben van plan om de schroefassen te vervangen en de roeren meschien. er gaat 1 12volt 7 amp accu in en nog een kleine voor de boegschroef.
zo zag ze er eerst uit ik heb wel al wat er afgesloopdt
de binnenkant die nu helemaal leeg gestript is.
en de voorkant van het bedrijf. ik zal binnenkort wat fotos er opzetten van wat ik er aan heb gedaan. dat is nu nog niet veel want heb niet veel tijd er voor wegens school.

zo zag ze er eerst uit ik heb wel al wat er afgesloopdt

de binnenkant die nu helemaal leeg gestript is.

en de voorkant van het bedrijf. ik zal binnenkort wat fotos er opzetten van wat ik er aan heb gedaan. dat is nu nog niet veel want heb niet veel tijd er voor wegens school.