Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En zo vliegt mijn metal heli.
Soms schiet ie tegen het plafond of donderd hij opeens als een baksteen naar beneden,
of je ziet hem tollend op tafel liggen, dat is waar hij simpelweg geen signaal meer binnen krijgt.
Het einde van die 3 meter lange tafel haalt hij nieteens.
Ook kun je goed zien hoe hij met zijn kont slaat zodra je een beetje voorwaartse snelheid in probeert in te zetten.
Hij zwalkt ook nog eens als een ziekte, een strak bochtje krijg ik er niet uit.
Ik had zelfs moeite om het kreng nog enigzins voor de camera te houden.
Dus gyro? Dacht het niet. :lol:
Dit helitje was de grootste miskoop van ebay voor mij, gelukkig wassie niet duur.
Nee, hij ruikt totaal niet. Ik heb ook het kapje er even vanaf gehad maar ik zie niets eigenaardigs. Te lang doorgevlogen lijkt me sterk. Ik stop altijd als de heli geen lift meer heeft. Dan krijg je hem ook niet hoger meer dan 30cm.
De vlucht ervoor deed hij heel even spastisch (rondtollen), daarna heb ik gewoon de accu leeg gevlogen en hem aan de lader gelegd. De keer daarna deed hij niets meer.
Die gyro is ver te zoeken bij die metal heli hoor.
Iig in de zin zoals wij een gyro kennen.
Met "gyro" bedoelen ze dat de bovenste rotor stabiliserend werkt.
Marketing foefje.
Probeer eens een "Oifei Free Bird" te vinden,
dit is ver uit het beste ebay speeltje dat ik ooit gekocht heb.
![]()
Is wel 4 kanaals, maar wel enorm goedkoop, 25 euro geloof ik.
Hij is piepklein, stuurt rustig en slaat niet op hol als je niet stuurt.
uiWIjsj5a1s[/media] - Free Bird (Oifei) - Adding Weight HD
Dit helitje zal je niet teleur stellen.
.
Hoi, ik heb mijn vader voor zijn verjaardag een freestyler van Hype RC gekocht. Is wel wat duurder dan de EBay modellen, maar dat mag de pret niet drukken. 4 kanalen, en zeer stabiel. Vliegt zelfs door mijn vader als een dolle door de kamer. En mijn vader heeft er al wat gesloopt. Gr, Alex
Zo dat is lang!! Wat voor lipo zit daar wel niet onder??Ja, dat is ie inderdaad,
Gekocht, opgeladen in een half uurtje in de remote. Binnen vijf min. tot in de millimeter getrimd en toen kon mijn vader nog op dezelfde accu nog minstens een kwartier doorvliegen