Eindelijk met mijn t-rex inverted!! (pics)

• Topicstarter Topicstarter aviador
  • Startdatum Startdatum
Ik zou toch voor de S9650 gaan,
heb hem ook op men staart staan en merk
een groot verschil tegenover andere servo's

sietse zei:
Jason Krause heeft in ieder geval een GY401 met 9650 servo. wie de S9254 heeft weet ik niet...
Ik wil er ook wel 1, maar dan voor een Sceadu Evo 30/50

http://www.jkheli.com/

helaas vliegen die je met een tolgyro van 20 jaar oud nog de snot voor je gezicht......
dus niet echt een referentie. ;)

ook is hij gesponsord door futaba.

blijf aan de gang met die staartservo's zeg :lol:

even op een rijtje: de S9650 werkt perfect maar is duur en iets minder goed dan de S3154 servo. de HDS-577 is ietsjes trager dan de S3154 maar met een 6v BEC (die ik heb) niet merkbaar waarschijnlijk. de HDS-577 is ook nog eens een stuk sterker dan de S3154 en dus werkt hij beter onder belasting, ook niet heel onbelangrijk :)

ik neem gewoon lekker de goedkope HDS-577 met een GY401, ben ik wel een tijd mee zoet denk ik,
nog een fijne jaarwisseling en de groeten, oscar.

even op mijn vorige uitspraak terugkomen,
zojuist is de GY401 en S9650 servo bestelt.. 151 euro maak incl shipping 8O gunstige koers op het moment :D

Brampi, ff helemaal Off topic dan maar :). Maar je onderschrift is nogal groot.
Max 2 regels volgens de forumregels!
Blijft het allemaal wat overzichtelijker.

http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=42137
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/rules.php

4. Onderschrift / Handtekening. Wat mag?

- Maximaal 2 regels in normaal tekstformaat.
- Geen plaatjes.
- Handtekeningen mogen geen verwarring / onleesbaarheid van de posting veroorzaken.
- Uiteraard gelden ook hier de algemene fatsoensnormen.

Haha, wat toevallig! kom net terug, en kheb even side in en nose in gedaan, maar was maar paar sec, wil dat eigenlijk op meer hoogte doen ;)

Grt IJsbrand

side in inverted gaat bij mij nog wel, maar met nose in raak ik in de war, knap hoor ijsbrand :P

mhh, ik ben eigenlijk vooral nose in inverted op de sim aan het oefenen. dat gaat tot nu toe prima.
Nou nog wat tijd en een dagje met minder dan windkracht 6 en ik kan het misschien een keertje in het echt proberen... :roll:

Heel vreemd maar nose in kan ik het ook het beste, de paar keer dat ik inverted heb gevlogen was dus ook alleen maar nose in 8O

Dat is ook het veiligst, omdat de nickfunctie hetzelde blijft kun je de heli makkelijker op de gewenste afstand houden.

thnx, ben ik dus niet voor niets aan het oefenen :).
Komende week minder wind, ook nog minder tijd, maar goed... nog een maandje ongeveer...

Op de sim is het een koud kunstje. Maar omdat ik het in het echt eigenlijk alleen op hoogte durf kijk je heel anders tegen de heli aan en is het veel lastiger in te schatten allemaal.

Achja het komt allemaal vanzelf wel en sietse we willen natuurlijk wel een filmpje als het je lukt ;)

Op dat sim gaat het ook makkelijk, maar 1ste echte keer dat ik zo laag inverted vloog, je ''denkt'' dat te veel na. Nooit denken tijdens het vliegen ;) Maar komt er van zelf wel in :P

Grt IJsbrand

(die nu kapot autorotatie lager heeft, heeft iemand er eentje over?)

Back