Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik mij wel afvraag is: die houten bladen die bijgeleverd zijn lijken niet te passen in de bladhouders. Er zit een soort van plastiek versteviging aan en die maakt het te dik, of moet ik het er gewoon in proppen
niels steigenga zei:Ik heb mensen horen zeggen dat hij al los komt met 1250 toeren en anderen zeggen dat hij pas gaat schuiven bij 2300 toeren. Snappen jullie de verwarring?
dutchhelipilot zei:Ook een klein stukje brandsof slang om het frame aan de voorkant bij je accu. Want ik ken al iemand, die bij een crash de accu langs het frame ook lek heeft weten te krijgen.
Thanks, ik ben er zelf nog niet helemaal tevreden over want aan de receiver is het nog een zootje. Daar moet ik nog wat aan doen.BarnOwl zei:Mooie, nette opbouw! Ik heb mijn draadjes niet zo mooi weggewerkt.....
Idd, daar had ik nog niet aan gedacht. Dit zal ik zeker eerstdaags aanpassen.BarnOwl zei:Datzelfde geldt voor je staartservo, die krijgt nu ook klappen als het misgaat, kun je beter aan de andere kant van je staart plaatsen.
Cornholio zei:Ik vertrek trouwens dadelijk weer naar de club voor nog een paar vluchtjes (nouja, eerder hooverpogingen maar goed :roll: ) als het weer het toelaat.