Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook niet maar dat is voorlopig toch effe nie belangrijk.....heb het namelijk komende maanden/jaar druk met andere zaken. Voor het geval je het nog niet wist, hebben pas ons huis verkocht om wat groter te wonen en nét nieuw huis gekocht waar nog eea aan moet gebeuren. Daarnaast komt er een kleine "GR" bij in september dus daar gaat ook wat tijd in zitten. Hoop hier en daar tussendoor nog wat te knutselen, maar eerst een nieuwe klus hok voorbereiden!ik heb nog geen nieuws omtrent de behotec 220
mvg,
Martin.
Ik ook niet maar dat is voorlopig toch effe nie belangrijk.....heb het namelijk komende maanden/jaar druk met andere zaken. Voor het geval je het nog niet wist, hebben pas ons huis verkocht om wat groter te wonen en nét nieuw huis gekocht waar nog eea aan moet gebeuren. Daarnaast komt er een kleine "GR" bij in september dus daar gaat ook wat tijd in zitten. Hoop hier en daar tussendoor nog wat te knutselen, maar eerst een nieuwe klus hok voorbereiden!
Groetjesss,