Ek b 200mm niet in heemstede maar in rucphen

MADMINI .

Je commentaar slaat nergens op , gaat lekker ergens anders lopen stoken.:2gunfire:

Idd als je HUGO niet kent heb dan geen oordeel over deze goede man , zal mooi zijn als er meer met de zelfde beleving hebben als Hugo .

Zo de eerste crediets zijn weer binnen voor de eerste cb op mach hihi.

Gr Randy

Dat klopt zomaar weer wat in het wilde weg op z'n toetsenbord vanachter z'n beeldschermpje thuis, lekker makkelijk :???:.
... Jammer dat de AMCA het niet wil doen.

Wat ook jammer is, dat de mensen die zich het minst inspannen voor de vereniging altijd het hoogst van de toren blazen.:yes:

Vind wel jammer dat 1 club nu alle leuke wedstrijden heeft Benelux en ek . Waren er geen meer clubs geintreseerd

Het bestuur van M.A.C. de Baanbrekers had er dit jaar bewust voor gekozen om zich alleen voor de BeNeLux wedstrijden in te zetten, en de andere "leuke" wedstrijden aan de andere clubs te laten. Maar om nu gelijk te stellen dat 1 club nu alle leuke wedstrijden heeft...

We hadden ook nee kunnen zeggen, er zijn al 22 weekeinden met wedstrijden ingepland, van de, pak hem beet, 27 weekeinden die we hebben op een seizoen.

Dat we hebben gekozen om dit toch te doen heeft meerdere redenen.
Het is in het belang van alle Nederlandse clubs om elkaar in dit soort gevallen te hulp te schieten.
Ook de rijders wil je toch niet in de kou laten staan, zij willen gewoon een mooie race rijden.
Dit keer helaas niet op de mooie baan van de MACH, maar nu op het snelle circuit in Rucphen...

Daarnaast sla je als Nederlandse clubs en Nomac een modderfiguur bij de EFRA, zij zullen zich wel 2 keer achter de oren krabben als ze wederom een dergelijke wedstrijd aan Nederland toewijzen en dan geconfronteerd worden met een gemeente of millieudienst die ineens na 2 dagen trainen de boel komt sluiten...

Wij vonden het belang van de rijders en de clubs binnen de EFRA belangrijker dan het belang van onze club. De MACH is nog steeds de organisator, en M.A.C. de Baanbrekers faciliteert enkel de baan, en zal ondersteunen waar nodig.
Ik zal niet ontkennen dat het onze club extra aandacht oplevert, en zoals al eerder aangegeven zijn niet alle leden even blij met onze drukke wedstrijdkalender.

Enja, er zijn andere clubs bekeken en benadert...

De MACH kan er niks aan doen, maar de (moeilijke) beslissing van het bestuur om andere clubs te vragen of zij een oplossing konden bieden voor hun probleem, getuigd zeker van de wil om het evenement tot een succes te maken.
Rijders kunnen dit initiatief van de MACH alleen maar ondersteunen door deel te nemen aan de EK-B in Rucphen.

Dus laten we er met zijn allen een hele mooie EK-B van maken.

Laatst bewerkt:
Toppertje Petter !

ja we gaan zeker met z'n allen ons best ervoor doen, om het een mooi en succesvol evenement te laten worden.

uiteraard ZONDER madmini dan he !

Was vandaag even aan het trainen voor dit weekend . Maar hoorde dat het bij ruchpen ook niet helemaal lekker zit met de skidoom . Dat je niet meer om de baan kan lopen dat de helft van het terein weg is . Er werd zelf over gesproken dat de baan meschien wel weg gaat . Omdat er huizen komen in de buurt

Was vandaag even aan het trainen voor dit weekend . Maar hoorde dat het bij ruchpen ook niet helemaal lekker zit met de skidoom . Dat je niet meer om de baan kan lopen dat de helft van het terein weg is . Er werd zelf over gesproken dat de baan meschien wel weg gaat . Omdat er huizen komen in de buurt

Helft van het terrein weg? Was dit van de skidoom dan?

Voor de duidelijkheid..... de skidome Rucphen is aan het uitbreiden en krijgt een 2de baan/berg erbij die achter onze baan komt te liggen, zeg maar tegenover de rijderstelling. Doordat het bouwrijp maken van het grond en de graafwerkzaamheden voor de fundering best wel veel ruimte in beslag nemen hebben ze het allemaal iets ruimer genomen. Dit grond zullen wij weer terug krijgen na dat de werkzaamheden voltooid zijn. Verder zie ik ook die Huizen niet zo snel komen voordat de EK-B bij ons gereden gaat worden en aangezien er in de buurt van onze circuit geen plassen of meren liggen zullen ook de drijvende huizen wegblijven:rolleyes:;) @ Arie manten. Ik snap heel goed dat de EK-B nu niet meer plaatsvind op jou geliefde MACH Heemstede en dat je dat heel jammer vind. Maar om nu allerlei geruchten in de wereld te gaan gooien om je teleurstelling goed te praten vind ik nu ook weer iets te ver gaan. Je moet weten dat wij als baanbrekers samen met de organisatie van MACH heemstede er alles aan doen om de EK-B in hele goede banen te leiden en zorgen dat het een succes word. Maar hierbij hebben we dus ook de steun nodig van de rijders om ons heen en daar zal weegeklaag weinig bij helpen van dees of geen. Daarbij of het hosten van dit evenement nu ons leden gaat kosten is ook vergezocht omdat je als club ook voor de leden soms in het groter belang moet denken en daar zal dan die ene weekend dat er dan minder gereden zou kunnen worden niet veel verschil uitmaken. Dat we dan dit jaar ook de Benelux wedstrijd hebben en dan de MACH te hulp schieten om in ieder geval ook de EK-B tot een succes kunnen maken is dan gewoon toeval dat het zo uit moet komen en gewoon super spijtig voor de MACH dat er altijd een paar mensen moeten zijn die het zo nodig moeten verzieken voor de rest. Want het blijft jammer natuurlijk. Dus arie manten doe ons allen een plezier en stop met het spuien van dit soort onzin. Alvast bedankt.

Ten eerste is het geen spuien . Er word hier over gepraat . En als de leden van jullie hier over praten wil ik wel eens weten hoe dat zit of we nu nog een baan kwijt raken of niet . Dus is het geen spuien hoe jij het zegt .

en wie ben jij dan om deze geruchten dan maar door te posten naar dit forum.
alsof de geruchten zelf nog al niet genoeg met zich mee brengt. Als je echt geïntresseerd bent dan ga je gewoon naar de site van skidome rucphen en daar staat alle info over hoe en wat. Maar ga nu aub niet zo in het droge even geruchten doorsluizen naar hier. En al zeker niet als het niets te maken heeft met het feit dat MAC de Baanbrekers nu in samenwerking met MACH heemstede het EK-B gaat hosten, want slaat werkelijk kut op dirk;)

Ten eerste is het geen spuien . Er word hier over gepraat . En als de leden van jullie hier over praten wil ik wel eens weten hoe dat zit of we nu nog een baan kwijt raken of niet . Dus is het geen spuien hoe jij het zegt .

Nee, we raken niet nog een baan kwijt...
Arie, mag ik dan uit jouw opmerking concluderen dat de MACH wel zijn baan gaat verliezen? Kijk, zo simpel is het om een gerucht de wereld in te gooien, zeker op een forum...

Zoals door Stapper al is uitgelegd is Skidôme inderdaad aan het uitbreiden en zijn de werkzaamheden hiervoor in volle gang. Er is inderdaad een stukje, en niet de helft, van het terrein van M.A.C. de Baanbrekers afgegraven voor de werkzaamheden, maar als de werkzaamheden klaar zijn wordt dit weer in orde gemaakt.

Momenteel kun je niet helemaal rond de baan lopen. Dit komt omdat men bouwhekken tegen ons rode veiligheidshek heeft gezet, dit na herhaaldelijk aandringen van ons.
Het was namelijk mogelijk om van ons terrein zo het bouwterrein op te lopen, en dat is uit het oog van veiligheid niet de bedoeling.
Maar 3/4 van de baan is rondom toegankelijk aan de buitenzijde van het veilgheidshek en de hele baan is binnen het veiligheidshek toegankelijk, dus met baaninzet e.d. levert dit totaal geen problemen op.

Dan de huisjes waar Arie het over heeft, dit zijn nog maar plannen voor in de verre toekomst. Dit wordt door het bestuur van M.A.C. de Baanbrekers in de gaten gehouden. Ik heb helaas geen glazen bol en kan het verloop hiervan niet zien.
Dus het hoe en wat hierover is totaal nog niet duidelijk. Maar we zullen daar tijdens het komende EK-B al helemaal geen last van hebben.

Als laatste, ik snap dat leden van de MACH erg teleurgesteld zijn dat deze mooie wedstrijd helaas niet op hun baan verreden zal gaan worden. Maar nogmaals, ik denk dat jullie bestuur een hele moeilijke, maar volwassen en doordachte beslissing heeft genomen om het probleem in te zien en hiervoor een passend alternatief te zoeken.
Het is dan jammer dat sommige leden van de MACH dan op deze manier reageren...

Steun je bestuur met door hun gemaakte keuze, laat je van je positieve kant zien en zorg dat we heel snel de negatieve kant vergeten en dat er een evenement op poten gezet wordt dat een knaller wordt.
Huur met een stel leden een stacaravan in de omgeving van Rucphen en kom een weekje helpen, laten we er voor zorgen dat de mensen die niet zijn komen helpen er eigenlijk spijt van hebben dat zij er niet waren!!!
Wie weet waar deze samenwerking tussen de MACH en M.A.C. de Baanbrekers in de toekomst nog meer toe kan leiden...

Laatst bewerkt:
Arie vraagt zich gewoon iets af en zit echt niet te zieken of geruchten te verspreiden. Petter heeft het uitgelegd daarvoor dank. We maken ons gewoon zorgen om de circuits die we nog hebben snap dat dan. Mensen willen weten wat er gaande is dat is alles. Ik ben blij dat Arie het heeft gevraagd, nu weten we in ieder geval dat voor de Baanbrekers de toekomst verzekerd is. De leden van de MACH zijn OPGELUCHT dat er een oplossing is gekomen voor het EK B De Baanbrekers hebben hulp geboden dat is super. Teleurstelling over het EK B staat niet in verhouding met de geluidsproblematiek waar we mee te maken hebben. Ook vandaag is er weer gemeten naar de niveau`s. Zelf ik heb mijn geluidsmeter meegenomen om enkele metingen te verrichten.

Dit forum is er om over dit soort dingen te praten dus houd toch op om mensen dan gelijk negatief te vinden. Waar zijn jullie eigenlijk bang voor. Iedereen kent Arie als een heel goed persoon. Wat zeg ik, super aardig is die.

En strapper 1974 wie ben jij eigenlijk noem even je naam dan weten we wie jij bent.

Laatst bewerkt door een moderator:
Arie vraagt zich gewoon iets af en zit echt niet te zieken of geruchten te verspreiden. Petter heeft het uitgelegd daarvoor dank. We maken ons gewoon zorgen om de circuits die we nog hebben snap dat dan. Mensen willen weten wat er gaande is dat is alles. Ik ben blij dat Arie het heeft gevraagd, nu weten we in ieder geval dat voor de Baanbrekers de toekomst verzekerd is. De leden van de MACH zijn OPGELUCHT dat er een oplossing is gekomen voor het EK B De Baanbrekers hebben hulp geboden dat is super. Teleurstelling over het EK B staat niet in verhouding met de geluidsproblematiek waar we mee te maken hebben. Ook vandaag is er weer gemeten naar de niveau`s. Zelf ik heb mijn geluidsmeter meegenomen om enkele metingen te verrichten.

Dit forum is er om over dit soort dingen te praten dus houd toch op om mensen dan gelijk negatief te vinden. Waar zijn jullie eigenlijk bang voor. Iedereen kent Arie als een heel goed persoon. Wat zeg ik, super aardig is die.

En strapper 1974 wie ben jij eigenlijk noem even je naam dan weten we wie jij bent.

Dit is precies wat ik bedoel in het topic Nomac 1/10.
Die felheid die er is bij sommigen.
Arie haalt wat aan wat hij gehoort heeft en plaatst het hier.
Vervolgens zijn er hier die echt weten hoe het zit en plaatsen dat dan ook.
Geweldig zo een forum toch gerucht in mijn ogen juist uit de wereld.
Gr.Jos

arie

En even terverdediging ik stond naast arie toen dit verhaal verteld werd en ja we waren toch allemaal ongerust wat we willen geen 1 baan kwijt MACH niet en de MAC ook niet .
En het verhaal van de mensen hier klinkt een stuk beter dan de verhalen die er tijdens het NK in Utrecht verteld werden . Het werd niet als gerucht maar als een toekomstverhaal verteld .

Even een vraagje aan mijn kant kunnen we wel met caravans staan tijdens het NK 1:8

gr
Alex Everling

ALex,

In principe is kamperen bij ons nog mogelijk op het kleine veldje wat we nog hebben. denk dan wel dat jullie allemaal rekening met elkaar moeten gaan houden en zo dicht mogelijk de sleurhutten tegen elkaar moeten zetten. Neem hierover even contact op via onze (vernieuwde) site. of met Roelof Tooms.

Arie... Sorrie dat ik zo hard van leer trok en een beetje agressief reageerde op jou gehoorde en hier op het forum geposte geruchten, mijn welgemeende excuses. Tijdens het NK 1/10 op Heemstede trakteer ik je wel op een pintje;) Maar even in het algemeen gesproken hebben we er allemaal niets aan om geruchten die je hoort zo maar ter kennis geving aan te nemen en zo dan te posten op het forum. Vaak is het ook nog zo dat de bron van de geruchten of degene die de geruchten verspreiden zelf niet weten waar ze over praten en of ergens de melk horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt. Hebben we allemaal niets aan. Vertrouw ten alle tijde op je bestuur en op de berichtgevingen via de site van je club. Zij weten daadwerkelijk wat er speeld en geven zo nodig de info door die een clublid moet weten.
Verder is het gewoonweg triest wat er op dit moment bij MACH heemstede gaande is. Dat een paar mensen het plezier altijd moeten vergallen voor de rest. denkend alleen aan hun zelf en vaak niet eens wetend wat voor gevolgen de acties die hun nemen teweeg kunnen brengen. Inderdaad nu zover dat de EK-B last minute verplaatst moet gaan worden. Dit brengt een hoop werk, aandacht en inspanning met zich mee die wij als MAC de baanbrekers samen met de organisatie van MACH heemstede in zo een vat moeten gieten dat we er zonder kleerscheuren vanaf komen. Dit kunnen we alleen maar samen proberen te verwezenlijken door gezamlijke krachten en inspanning en nog belangrijker positive energie. WANT.... We willen er inderdaad een mooi evenement van maken en ik vertrouw erop dat dit gaat lukken ook.

D

Komt best goed bij jullie zelf rijd ik 1:8 maar kom wel kijken tijdens het ek-b als wij geen race hebben Gr.

ALex,

In principe is kamperen bij ons nog mogelijk op het kleine veldje wat we nog hebben. denk dan wel dat jullie allemaal rekening met elkaar moeten gaan houden en zo dicht mogelijk de sleurhutten tegen elkaar moeten zetten. Neem hierover even contact op via onze (vernieuwde) site. of met Roelof Tooms.

Arie... Sorrie dat ik zo hard van leer trok en een beetje agressief reageerde op jou gehoorde en hier op het forum geposte geruchten, mijn welgemeende excuses. Tijdens het NK 1/10 op Heemstede trakteer ik je wel op een pintje;) Maar even in het algemeen gesproken hebben we er allemaal niets aan om geruchten die je hoort zo maar ter kennis geving aan te nemen en zo dan te posten op het forum. Vaak is het ook nog zo dat de bron van de geruchten of degene die de geruchten verspreiden zelf niet weten waar ze over praten en of ergens de melk horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt. Hebben we allemaal niets aan. Vertrouw ten alle tijde op je bestuur en op de berichtgevingen via de site van je club. Zij weten daadwerkelijk wat er speeld en geven zo nodig de info door die een clublid moet weten.
Verder is het gewoonweg triest wat er op dit moment bij MACH heemstede gaande is. Dat een paar mensen het plezier altijd moeten vergallen voor de rest. denkend alleen aan hun zelf en vaak niet eens wetend wat voor gevolgen de acties die hun nemen teweeg kunnen brengen. Inderdaad nu zover dat de EK-B last minute verplaatst moet gaan worden. Dit brengt een hoop werk, aandacht en inspanning met zich mee die wij als MAC de baanbrekers samen met de organisatie van MACH heemstede in zo een vat moeten gieten dat we er zonder kleerscheuren vanaf komen. Dit kunnen we alleen maar samen proberen te verwezenlijken door gezamlijke krachten en inspanning en nog belangrijker positive energie. WANT.... We willen er inderdaad een mooi evenement van maken en ik vertrouw erop dat dit gaat lukken ook.

Een kleine hint als je over den Haag naar Rucphen rijdt, de A44/N44 is maandag en dinsdag afgesloten en zal het stervens druk op de A4 zijn.....

Back