Ten eerste is het geen spuien . Er word hier over gepraat . En als de leden van jullie hier over praten wil ik wel eens weten hoe dat zit of we nu nog een baan kwijt raken of niet . Dus is het geen spuien hoe jij het zegt .
Nee, we raken niet nog een baan kwijt...
Arie, mag ik dan uit jouw opmerking concluderen dat de MACH wel zijn baan gaat verliezen? Kijk, zo simpel is het om een gerucht de wereld in te gooien, zeker op een forum...
Zoals door Stapper al is uitgelegd is Skidôme inderdaad aan het uitbreiden en zijn de werkzaamheden hiervoor in volle gang. Er is inderdaad een stukje, en niet de helft, van het terrein van M.A.C. de Baanbrekers afgegraven voor de werkzaamheden, maar als de werkzaamheden klaar zijn wordt dit weer in orde gemaakt.
Momenteel kun je niet helemaal rond de baan lopen. Dit komt omdat men bouwhekken tegen ons rode veiligheidshek heeft gezet, dit na herhaaldelijk aandringen van ons.
Het was namelijk mogelijk om van ons terrein zo het bouwterrein op te lopen, en dat is uit het oog van veiligheid niet de bedoeling.
Maar 3/4 van de baan is rondom toegankelijk aan de buitenzijde van het veilgheidshek en de hele baan is binnen het veiligheidshek toegankelijk, dus met baaninzet e.d. levert dit totaal geen problemen op.
Dan de huisjes waar Arie het over heeft, dit zijn nog maar plannen voor in de verre toekomst. Dit wordt door het bestuur van M.A.C. de Baanbrekers in de gaten gehouden. Ik heb helaas geen glazen bol en kan het verloop hiervan niet zien.
Dus het hoe en wat hierover is totaal nog niet duidelijk. Maar we zullen daar tijdens het komende EK-B al helemaal geen last van hebben.
Als laatste, ik snap dat leden van de MACH erg teleurgesteld zijn dat deze mooie wedstrijd helaas niet op hun baan verreden zal gaan worden. Maar nogmaals, ik denk dat jullie bestuur een hele moeilijke, maar volwassen en doordachte beslissing heeft genomen om het probleem in te zien en hiervoor een passend alternatief te zoeken.
Het is dan jammer dat sommige leden van de MACH dan op deze manier reageren...
Steun je bestuur met door hun gemaakte keuze, laat je van je positieve kant zien en zorg dat we heel snel de negatieve kant vergeten en dat er een evenement op poten gezet wordt dat een knaller wordt.
Huur met een stel leden een stacaravan in de omgeving van Rucphen en kom een weekje helpen, laten we er voor zorgen dat de mensen die niet zijn komen helpen er eigenlijk spijt van hebben dat zij er niet waren!!!
Wie weet waar deze samenwerking tussen de MACH en M.A.C. de Baanbrekers in de toekomst nog meer toe kan leiden...