Ek b 200mm niet in heemstede maar in rucphen

Tjee, jammer dat er nog geen reacties zijn op het verzoek van de MACH en MAC de Baanbrekers qua baaninzetters.
Hopelijk komen die nog.

We hebben wel die vrijwilligers nodig om het EK samen tot een succes te maken voor MAC de Baanbrekers, de MACH, de deelnemers en Nederland.

hoi hugo ik als baanbreker heb me ingeschreven op de website van de baanbrekers voor alle dagen te komen helpen. je kan me overal inzetten.

wie volg?????

mvg Hans van de Zande (hanskez)

als het op de mach was, zou ik er ook heel de week zijn, had ik aan hans belooft dus dan is belofte maakt schuld.

mvg Hans

Zo rijders van de EK-B 1/10 200mm
Alles staat inmiddels online bij MyRCM
Zoek naar de datum's, en je ziet alles staan. ( Training- van 2 t/m 4 Mei, en de rest van 5 t/m 7 Mei.
Indeling voor de trainings dagen en de timed practice en kwali's.
Inculsief alle tijdschema's.

Dan kunnen jullie vast een kijkje nemen, wanneer je mag starten enzovoorts.

Have fun with it !

Ja, dank je man !

ja helaas wel.
2 van Belgie, 3 van Italie, allemaal van Monaco, 3 van NL, Noorwegen en Romania ook allemaal, en Zwitserland ook allemaal.

erg jammer.
Maar dit mag zeker de pret niet drukken hoor.
We gaan met het hele team, MACH EN Baanbrekers vrijwilligers, ons uiterste best doen, om het een super geslaagd evenement te maken.
100% zal moeilijk worden, maar daar gaan we wel naar streven.
Hopelijk zijn de weer goden ons en jullie ook goed gezind.

hai Hugo

wanneer weet je wat over 6-7 mei ?
Had me opgegeven als vrijwilliger , hoe laat en waar ligt het circuit , ben er nog nooit geweest

Gr Randy

Denk dat je mee kan helpen met baaninzet of andere werkzaamheden. dat komt wel goed.

het adres is Baanvelden 11 Rucphen.
Achter de Skidome. maar wel de ingang daarvoor gebruiken. en daar ok de auto parkeren.

Ja, dank je man !

ja helaas wel.
2 van Belgie, 3 van Italie, allemaal van Monaco, 3 van NL, Noorwegen en Romania ook allemaal, en Zwitserland ook allemaal.

erg jammer.
Maar dit mag zeker de pret niet drukken hoor.
We gaan met het hele team, MACH EN Baanbrekers vrijwilligers, ons uiterste best doen, om het een super geslaagd evenement te maken.
100% zal moeilijk worden, maar daar gaan we wel naar streven.
Hopelijk zijn de weer goden ons en jullie ook goed gezind.

Vraag vanuit Duitsland: Wordt er tijdens dit EFRA evenement ook zo idioot (geluid) gemeten en beperkingen opgelegd?

wat denk jezelf??

Dacht het van niet he !!

Er zal wel door mensen met een meter worden gelopen, maar daar gaan we niets mee doen hoor.

Maar houd er rekening mee,
dat de WL beslist he !

Als die vind dat een rijder echt teveel herrie maakt, heeft de WL het recht ( volgens het reglement) die rijder eruit te halen.

Maar houd er rekening mee,
dat de WL beslist he !

Als die vind dat een rijder echt teveel herrie maakt, heeft de WL het recht ( volgens het reglement) die rijder eruit te halen.

Tja, de vraag is alleen "wat is teveel" is een breed begrip Hugo. Zonder uitlaat, dat is te veel :D

wat denk jezelf??

Dacht het van niet he !!

Er zal wel door mensen met een meter worden gelopen, maar daar gaan we niets mee doen hoor.

Uiteraard was jij niet op de EFRA vergadering maar de EFRA heeft de 83 dB geschrapt en zal geluidsmetingen gaan doen om de ergste eruit te vissen.
Hoe erg ze dat gaan doen is afwachten, de Baanbrekers heeft geen problemen met de 1:8 dus zeker geen problemen met 1:10 maar hou er rekening mee dat de EFRA dit kan doen.

En je mag dan wel WL zijn maar de EFRA zet ook zijn officials neer......

ja zekers dat weet ik.
en ik ben daar GEEN WL !!
zie geen probleem komen hoor

Mooi, krijgen de rijders een wedstrijd zonder gezeur, zoals een competitie behoort te zijn. (binnen de kaders van de EFRA regels)

(PS: niet omdat jij geen WL bent Hugo ;) )

Laatst bewerkt:
Daar gaat ik wel vanuit.
Ok, als er echt extreme zijn, dan zullen die er door de Wl of scheidsrechters wel eruit gehaald worden om er wat aan te doen.

Maar verwacht dit niet.

We zullen met z'n allen ons best doen die week das een feit !

Back