Strapper reageerde op een vraag van Alex, over kamperen tijdens het NK 1/8, niet het EK.....
Zag het net... Maar daar dit topic over de EK gaat dacht ik dat het over kamperen tijdens dit evenement ging...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Strapper reageerde op een vraag van Alex, over kamperen tijdens het NK 1/8, niet het EK.....
Tjee, jammer dat er nog geen reacties zijn op het verzoek van de MACH en MAC de Baanbrekers qua baaninzetters.
Hopelijk komen die nog.
We hebben wel die vrijwilligers nodig om het EK samen tot een succes te maken voor MAC de Baanbrekers, de MACH, de deelnemers en Nederland.
Ja, dank je man !
ja helaas wel.
2 van Belgie, 3 van Italie, allemaal van Monaco, 3 van NL, Noorwegen en Romania ook allemaal, en Zwitserland ook allemaal.
erg jammer.
Maar dit mag zeker de pret niet drukken hoor.
We gaan met het hele team, MACH EN Baanbrekers vrijwilligers, ons uiterste best doen, om het een super geslaagd evenement te maken.
100% zal moeilijk worden, maar daar gaan we wel naar streven.
Hopelijk zijn de weer goden ons en jullie ook goed gezind.
wat denk jezelf??
Dacht het van niet he !!
Er zal wel door mensen met een meter worden gelopen, maar daar gaan we niets mee doen hoor.
Maar houd er rekening mee,
dat de WL beslist he !
Als die vind dat een rijder echt teveel herrie maakt, heeft de WL het recht ( volgens het reglement) die rijder eruit te halen.
wat denk jezelf??
Dacht het van niet he !!
Er zal wel door mensen met een meter worden gelopen, maar daar gaan we niets mee doen hoor.
ja zekers dat weet ik.
en ik ben daar GEEN WL !!
zie geen probleem komen hoor