EK F3K te Chamblay

Tussenstand (geen rekening gehouden met afrondingen).

ronde 1
1 Herrig 1000
2 Vogler 1000
3 Hammersk 998
4 Resler 998
5 Pampikas 998
6 Rotteleur 998
7 Lomotsev 994
8 PETER 986
9 Wahlberg 984

ronde 2
1 Herrig 1000
2 Rotteleur 996
3 Hammersk 996
4 Vogler 994
5 Resler 994
6 Lomostev 994
7 Wahlberg 993
8 PETER 991
9 Pampikas 981

Kleine verschillen die doorslaggevend zullen zijn als de omstandigheden goed blijven. Hopelijk komt er nog een moeilijk moment!!!!

1 Herrig 2000
2 Vogler 1994
2 Hammersk 1994
2 Rotteleur 1994
5 Resler 1992
6 Lomotsev 1988
7 Pampikas 1979
8 PETER 1977
8 Wahlberg 1977

Laatst bewerkt:
3 x 200 start nu
Met huidige omstandigheden een doorstarttaak
Einduitslag wordt niet direct bekend gemaakt dus iedereen is aan het timen :)

Allen max gevlogen. Komt nu aan op de doorstarttijd. Herrig hoogstwaarschijnlijk Europees Kampioen
Peter plaatsje 7 of 8

Rob moet nog 1 ronde vliegen

we krijgen een fly off tussen Vogler en Rotteleur voor plaats 3
taak 3 x 200

1 Herrig
2 Hammersk
5 Resler
6 Lomostev
7 Pampikas
8 PETER
9 Wahlberg

Het hele Nederlandse team van harte gefeliciteerd met jullie prestaties op het EK!
@ Peter: Jammer van die enkel, maar 8ste is in dit gezelschap natuurlijk klasse!
@ Rob: goed gedaan!
Jan

Allereerst bedankt voor de support op het forum!

Over de standen hoef ik niets meer te vertellen lees ik al.

Fijn dat peter de fly off min of meer normaal heeft doorstaan, uiteindelijk werd het verschil gemaakt op doorstarten.

We hebben zojuist de officiële afsluiting van het ek bijgewoond. Een heel gezellige (maar officiële) happening met een hapje en een drankje (hik). Wij hebben het gevoel dat de juiste personen op de juiste plek zijn geëindigd, ofwel een goede en faire competitie. Complimenten aan de franse organisatie! Het was een fantastische week vol sportiviteit en goed gezelschap.

Morgen reizen we met pijn in ons hart weer af naar nederland.

Jaap

Allereerst bedankt voor de support op het forum!

Over de standen hoef ik niets meer te vertellen lees ik al.

Fijn dat peter de fly off min of meer normaal heeft doorstaan, uiteindelijk werd het verschil gemaakt op doorstarten.

We hebben zojuist de officiële afsluiting van het ek bijgewoond. Een heel gezellige (maar officiële) happening met een hapje en een drankje (hik). Wij hebben het gevoel dat de juiste personen op de juiste plek zijn geëindigd, ofwel een goede en faire competitie. Complimenten aan de franse organisatie! Het was een fantastische week vol sportiviteit en goed gezelschap.

Morgen reizen we met pijn in ons hart weer af naar nederland.

Jaap
Harstikke goed gedaan en klasse van heeeeeey Peter om serieus mee te vliegen met die blessure, da's karakter:cool: Wat ook helemaal super was dat er zo leuk verslag werd gegeven door Jaap, gevoelsmatig zat ik op het veld daaro! Mannen bedankt. Kom nu maar weer gauw op Veronica vliegen, Loet wil graag ook is van iemand anders winnen..De oorlog die ik hem heb verklaard gaat nog niet helemaal vlekkeloos;)

En nog wat foto's

Als afsluiting nog een aantal foto's: EK DLG 2012 pictures by jaap_hogeboom - Photobucket

Lessons learned voor ek's en wk's:
- nederlandse vlag meenemen
- nederlands volkslied meenemen
- wanneer je shirts meeneemt voor je team laat dan meerdere shirts voor 1 persoon maken, in de hitte die we tijdens het ek hadden was een t-shirt slechts 1 dag te dragen

Jaap

Klasse mannen. We zijn trots op jullie.
Jaap, ik mis jouw uitslag in de wedstrijd voor coaches en helpers

Jaap, ik mis jouw uitslag in de wedstrijd voor coaches en helpers

beetje vervelend verhaal, na de 2e fly off tussen de nrs 3&4 (vogler en rotteleur) was het al vrij laat. volgens iemand van de organisatie was er geen tijd meer (veld moest nog opgeruimd worden, enz, enz).

achteraf hoorde ik dat men mij had lopen zoeken omdat er toch gevlogen werd :sad:

beetje jammer wel...

Als afsluiting nog een aantal foto's: EK DLG 2012 pictures by jaap_hogeboom - Photobucket

Lessons learned voor ek's en wk's:
- nederlandse vlag meenemen
- nederlands volkslied meenemen
- wanneer je shirts meeneemt voor je team laat dan meerdere shirts voor 1 persoon maken, in de hitte die we tijdens het ek hadden was een t-shirt slechts 1 dag te dragen

Jaap

Of je dezelfde T-shirt één ganse dag kan dragen op een 30°C +++ dag hangt af van je reukorgaan, physische conditie en kwaliteit van het materiaal (linnen is tops , katoen tamelijk OK of synhetisch pfffff)
De vlaggen en volksliederen brengen ons terug naar waarden die in het verleden niet de rechte keus bleken te zijn.
Consider this baby : CGmIjxAUIkc[/media] Charles - Imagine ( john lennon ) - YouTube
Much better, and the whole wide world will live in one :D Besides we only need one recording to please everyone.

Godpseed,

Yves

Laatst bewerkt door een moderator:
[URL="
European Championship - France 2012 - YouTube[/URL]

het laatste deel van de film is het best waar enkele doorstarts van de Fly-Off te zien zijn.
Op 3:20 en op 3:46 zijn twee doorstarts van Peter te zien.

En alweer kan ik het niet zien hier in Gema land:mad: :sniper::2gunfire:GEMA

Laatst bewerkt door een moderator:
Back