EK F3K te Chamblay

De volgende piloten zitten in de fly-off als ze geen penalty punten oplopen:

Martin Herrig (GER)
Mattias Hammarskiold (SWE)
Henrik Vogler (GER)
Ondrej Resler (CZE)
Peter Aanen (NED)
Dmitriy Lomovstev (RUS)

De volgende piloten zitten in de fly-off als ze geen penalty punten oplopen:

Martin Herrig
Mattias Hammarskiold
Henrik Vogler
Ondrej Resler
Peter Aanen
Dmitriy Lomovstev

Kreeg net mail van Its,

Peter heeft niet in de ronde 12 gevlogen, enkel verstuikt, Corinne behandeld hem.

In de 1234 heeft Arjen 16 en Its 18 seconden verloren.

Loet

Kreeg net mail van Its,

Peter heeft niet in de ronde 12 gevlogen, enkel verstuikt, Corinne behandeld hem.

In de 1234 heeft Arjen 16 en Its 18 seconden verloren.

Loet

Op een kloteveld zoals Chamblay met putten en gaten everywhere is dit een pre-programmed incident. Zelfs de koeien in Chamblay wouden niet op dit veld vanwege het poot-breek-gevaar. :cool:

Dit gezegd zijnde, is het niet nodig om per se een enkel te verstuiken om Corinne in te zetten :p

Ik hoop dat Arjen en Its hun verloren ??? seconden terugvinden. Maar op dit veld is dit next to mission impossible :mad: The grass is too "high":xmas:

En voor de flurk : behandelt is met een "t" in de 3e persoon enkelvoud snodige Superjerk
:music:

Yves
Elvis forever - 35 years today :(

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey PETER! Veel punten toegewenst in de fly -off, je staat er niet zomaar, dus pakken die ronde!
Ik hoop dat je enkel morgen wat beter is, sterkte.
See you in Denmark!

Vandaag is de grote dag. We gaan 4 taken vliegen in de fly off (1-2-3-4, 5*2, 3 best en all up last down) en de laatste 2 ronden voor de junioren.

Zoals jullie allemaal al weten is peter geblesseerd aan zijn enkel. Hopelijk kan hij vandaag redelijk gooien. Aan de behandeling zal het in ieder geval niet liggen.

Sorry dat er gisteren geen update was maar er moest wat worden ontstressen door ons in kamp de. Dit ging in de vorm van pudding zuigen en haarlak raketten.

Vanmiddag mag ik gelukkig ook nog een rondje vliegen, er is een mini wedstrijdje voor captains en helpers :-)

Ik ga me insmeren want de zon staat alweer te branden en voorbereiden op vandaag.

Later meer nieuws,
Jaap

Omdat het niet onwaarschijnlijk is dat de wedstrijd op doorstartsnelheid beslist gaat worden is het een erg goede beslissing van de organisatie om 3 doorstarttaken in de Fly-Off op te nemen.

SMS van Its:

Peter aan invliegen, start redelijk, doorstart lastig. Stresslevel hanteerbaar.
Vertrouwen is er, over 5 minuten beginnen we. Spanning stijgt

ronde 1
1 Herrig 1000
2 Vogler 1000
3 Hammersk 998
4 Resler 998
5 Pampikas 998
6 Rotteleur 998
7 Lomotsev 994
8 PETER 986
9 Wahlberg 984

ronde 2