EK F3K te Chamblay

De stand tussen Loet en mij voor vandaag; 10 Loet 8 specialpainter...

Je vergeet gemakshalve de eerste sessie die je met 6-10 verloor, jurk!!!

Moet je maar met de Twister vliegen, me bestrijden met mijn eigen kisten is lastig.

Buiten dit: Zet hem op Nederlands team, laat zien dat we nog beter zijn in thermieken.
En natuurlijk de Belgen ook succes gewenst maar wel iets minder dan de Nederlanders natuurlijk:D

Loet

Je vergeet gemakshalve de eerste sessie die je met 6-10 verloor, jurk!!!

Moet je maar met de Twister vliegen, me bestrijden met mijn eigen kisten is lastig.

Buiten dit: Zet hem op Nederlands team, laat zien dat we nog beter zijn in thermieken.
En natuurlijk de Belgen ook succes gewenst maar wel iets minder dan de Nederlanders natuurlijk:D

Loet
Tel je die proef startjes ook mee dan?Je deed zo relaxed, ik dacht dat je aan het proefdraaien was. ''jurk'' is weer een leuk woord om toe te voegen aan mijn vocabulair, dank daarvoor. Met de twister van je winnen vindt ik te gemakkelijk, daarintegen is het geen schande om eens een rondje te verliezen als ik met een baksteen vlieg;)Doet me deugd dat je waarde hecht aan je nipte overwinningen op mij, geniet er nog maar van, voorlopig...

wordt vervolgd....:cool:

Een erg warm en zonnig begin van het ek. Ik denk dat we per persoon wel 2 liter water hebben gedronken (buiten het normale vocht=bier, maar dat was pas na de wedstrijd). We zijn vanmorgen begonnen met het verplaatsen van het veld. Dit was dankzij de vele handen snel gebeurt en rond 11:00 begon de 1ste taak.

Het verleggen van het veld bleek een goed besluit, er moest meer naar termiek gezocht worden. Its beet de spits af en liet circa 30 seconden liggen. Peter verloor slechts 5 sec. Arjen was minder tevreden. Rob stond na 2 ronden 4e. Aan het einde van de dag werd het duidelijk moeilijker en hadden zelfs de toppers moeite vol te vliegen. Soms waren de bellen super maar verdwenen ze zo maar.

Morgen om 8:00 gaan we verder.

Jaap en team nederland

Zo Anthony Rotteleur is flink gezakt van z'n plaats 3 (na 2 rondes) naar 35 (na 4 rondes)!

Verder komt Stern nu wel opzetten en vliegen de Nederlanders steeds constant.

Herrig en Reinicke blijven heel wat achter; trainen die nu even wat meer F3F ivm het WK dit jaar, of wat? ;-)

Leuk om het zo te kunnen volgen, bedankt Loet voor het posten

Roeland

Herrig en Reinicke blijven heel wat achter; trainen die nu even wat meer F3F ivm het WK dit jaar, of wat? ;-)

Roeland,

bij 12 ronden zijn er 2 strepers. Martin Herrig en Gunar Reinicke doen gezien hun scores nog volop mee voor het bemachtigen van een Fly-Off plaats.

Bas

Back