EK F3K te Chamblay

Bas,

ik verwacht ook wel dat Martin Herrig en Gunar Reinicke wel naar boven zullen klimmen hoor en in de fly off komen. Ik had alleen bv van Herrig ook op het German Open meer verwacht gezien z'n prestaties vorig jaar op bv het WK...

Vwb de keuzes van de vliegtuigen wordt nu meer met floaters gevlogen neem ik aan, zal morgen dan wel anders zijn met meer wind. Ben wel benieuwd of dat de rangschikking daardoor heel anders zal gaan worden.

Misschien weer meer XXLite weer voor Kristof? Al is me niet duidelijk of Stern nu ook met een XXlite vliegt of met een Polaris?

Roeland,

het verloop van de scores wordt pas goed zichtbaar als de tweede (en laatste) schrapper in rekening gebracht wordt.
Vandaag een kwestie van 1000-ders neerzetten en morgen (met veel wind) proberen de schade tot een maximum te beperken.

Loet weet vast wel welk model Mike vliegt.
Ik verwacht dat de meeste piloten morgen dezelfde modellen inzetten maar wel met ballast.
Of de XXlite het goed doet zal vooral afhangen van de hoeveelheid turbulentie.

Bas

Wie heeft nu de ballen om 9:58 met PKR te gaan roepen....ben benieuwd of de omstandigheden dit toelaten of dat de mensen met snelle turnarounds hier goed gaan scoren. Het zou mooi zijn om ook de ruwe tijden te zien.

Het wordt leuk als ze Poker vliegen

Jonas Ekman
drP8vlvSl_8.gif
Swedish F3K Team Site

Poker is up as the weather front is coming. Currently Little to no wind with few ground signs. Whos Up for 9.59???

Het wordt leuk als ze Poker vliegen

Jonas Ekman
drP8vlvSl_8.gif
Swedish F3K Team Site

Poker is up as the weather front is coming. Currently Little to no wind with few ground signs. Whos Up for 9.59???

strategie wordt nu belangrijk, ga je gokken op een 1000 (met een 9:59) of ga je (conservatief met 5 vluchten) voor een hoge score in de wetenschap dat morgen moeilijk wordt. Ik denk dat we bij Poker in de top enkele 0-en gaan zien!
In de latere groepen starten kan een voordeel zijn omdat je dan weet wat je concurenten gedaan hebben.

Bas

tsja met 5x2 laat je toch ook met snelle turn arounds zo 5 seconden liggen, nu de top zo dicht bij elkaar ligt lijkt dat idd niet zo handig....maarja morgen met meer wind zal de spreiding wellicht toch groter gaan worden al is de kans op helling zweven morgen misschien veel groter en dus de spreiding alleen maar nog kleiner dan vandaag...

nou spannend om het zo te volgen!

Gelukkig zit Loet wel op FaceBook ;-)

Peter is zo te zien op veilig gegaan bij Poker.
Helaas voor hem pakte bij de meeste toppers de 9:58 en 9:59 call goed uit.
Het wordt dringen om in de Fly off te komen (slechts 9 plaatsen).

tsja met 5x2 laat je toch ook met snelle turn arounds zo 5 seconden liggen, nu de top zo dicht bij elkaar ligt lijkt dat idd niet zo handig....maarja morgen met meer wind zal de spreiding wellicht toch groter gaan worden al is de kans op helling zweven morgen misschien veel groter en dus de spreiding alleen maar nog kleiner dan vandaag...

nou spannend om het zo te volgen!

Gelukkig zit Loet wel op FaceBook ;-)

Een flurk op facebook. Kan alleen in Holland :rolleyes:
De kans op "helling zweven" is morgen total kaputtt. Om de helling in Chamblay te benutten moet de wind uit het Noorden komen, maar morgen komt den wind komt uit het Zuiden en gezien de plaats waar het startveld ligt, zitten ze pal in de rotor, whooaaa !!!
Met franse rukwindjes tot boven de 50 km/h. Hier de forecast : Météo agricole gratuite, prévisions départementales : météo - Pleinchamp
God bless the Absentee - here's some music to cheer you up 3bzsC27_vqo[/media] Simon - God Bless The Absentee - YouTube

Yves
Jerk zonder jurk

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk om zo op de hoogte te worden gehouden,super!Nooit geweten dat de Denen,wat dus eigenlijk Zweden zijn, zo sterk waren....Ik was in de veronderstelling dat de Duitsers heer en meester waren...Dat wordt nog wat met swinging denmark dan:rolleyes:

Back