Hoi allemaal,
vandaag wilde ik het toestel volledig afwerken.
Daarom eerst de batterijen bevestigd met dikke dubbelzijdige kleefband en 2 elastieken.
Daarna nog nieuwe servo stekkers aan de rolroeren gemaakt.
Ook ineens maar eens de moeite gedaan om de oude verfrommelde oracover wat bij te strijken, het was nodig...
Daarna alle roeren ingesteld op de zender. Hierna wou ik als laatste stap de regelaar nog instellen. En dat lukt me niet.
Ik heb nochthans een Turnigy programmeerkaartje, maar om één of andere reden doet de regelaar en het kaartje niks. Ik heb voor alle zekerheid nog eens de manual nagelezen van het kaartje, maar het lukt met niet.
Ik heb nog wel het oude Turnigy programmeerkaartje waarbij er maar 1 stekker is (wel met een splitsing voor een 4,8V batterij pakket).
De volgorde die staat beschreven :
1. Alles loskoppelen
2. Regelaar kabel aansluiten op het kaartje
3. Hoofdbatterij inschakelen
Bij stap 3 is het toch wel degelijk het lipo pakket dat aangesloten moet worden ? Ik moet wel nog de schakelaar aanzetten van de regelaar, maar er gebeurt niks.
Als ik de rode kabel uit de kabel haal en hem in mijn ontvanger steek, dan werkt de regelaar en de motor. Dus daar is niks mis mee.
Voor alle zekerheid had ik ook eens geprobeerd om op het programmeerkaartje een extra pak 4,8V batterijen te hangen, maar ook dan lukt het niet... :-(
Heb geen zin om al die biepjes af te wachten...
P.S. Welke instelling is voor deze motor/regelaar het beste ?
Groetjes,
Davy