er begint stilaan een vliegende P40 in mijn hoofd te zitten... alle het HOE gedeelte, het bouw gedeelte volgt wel
ik heb nu hier en daar wat retracts zitten bekijken enzo(pneumatische) en heb enkele voorbeelden liggen.
nu geeft mijn vader in de metaalbewerking les. en zou dit prima zelf te bouwen zijn met de leerlingen, en direct ook wat nuttigs (voor mij) maar ook voor de leerlingen geen saaie oefening. dit spreekt hen natuurlijk ook aan, en ze hebben wat bewegends te tonen op opendeur dan!
soit, nu heeft die klas ook electromechanica en zei vader van bestaan die ook... natuurlijk wel.
maar wat zijn nu de voor of nadelen tov pneumatische retracts?
en zijn deze ook goed voor kisten van 12/15/20 kg?
zijn er al mensen met ervaring hierin en hoe zit dat systeem dan in elkaar?
wat is er nodig,...zijn er mensen die leuke sites weten met wat meer info, of over de werking hiervan?
alle info hieromtrent is dus welkom...
de bedoeling is om 3paar te maken... 2paar gewoon(voor mustang p51) en 1paar 90° draaiend...
ik heb momenteel hier een spring air liggen die omgebouwd geweest is tot 90° voor een p40 pneumatisch en een retract van jetpropdlx zijn mustang(merk?)
deze gebruik ik dan ook als uitgangspunt

ik heb nu hier en daar wat retracts zitten bekijken enzo(pneumatische) en heb enkele voorbeelden liggen.
nu geeft mijn vader in de metaalbewerking les. en zou dit prima zelf te bouwen zijn met de leerlingen, en direct ook wat nuttigs (voor mij) maar ook voor de leerlingen geen saaie oefening. dit spreekt hen natuurlijk ook aan, en ze hebben wat bewegends te tonen op opendeur dan!
soit, nu heeft die klas ook electromechanica en zei vader van bestaan die ook... natuurlijk wel.
maar wat zijn nu de voor of nadelen tov pneumatische retracts?
en zijn deze ook goed voor kisten van 12/15/20 kg?
zijn er al mensen met ervaring hierin en hoe zit dat systeem dan in elkaar?
wat is er nodig,...zijn er mensen die leuke sites weten met wat meer info, of over de werking hiervan?
alle info hieromtrent is dus welkom...
de bedoeling is om 3paar te maken... 2paar gewoon(voor mustang p51) en 1paar 90° draaiend...
ik heb momenteel hier een spring air liggen die omgebouwd geweest is tot 90° voor een p40 pneumatisch en een retract van jetpropdlx zijn mustang(merk?)
deze gebruik ik dan ook als uitgangspunt