Electro instructeur in de buurt van Roosendaal?

Ik zag et in dat cheapbatterys.com topic.

En 20C en maar 10,50 euro? Wat voor capaciteit heb je dan? Dat moet dan toch wel laag zijn, voor zon prijs.

denk dat er dat wel ergens bijstaat.
het is wel erg veel moeite voor je om op je gemak eens door de posts te lezen wel ?
anders staat er zat op het forum over de "HD" kokam cellen, effe zoeken en de info plopt je tegemoed

Zeg, doe es niet zo opgefokt? Hoe kan ik nou ruiken dat dat hier op et forum staat... Ik dacht dattie een of andere webshop bedoelde..

als jij nou eens een uurtje uitrok om even op je gemak het eea door te lezen kon je heel wat opsteken.

trefwoorden, lipo, HD, kokam, terry etc etc doen heel veel aan info opwaaien.

Ik heb al een tijdje rond geneust hier en op et internet.

Terry had ik al gezocht, lipo alleen op google, HD zal bakken met rommel aanslepen die de goeie deeltjes zullen verzuipen, en kokam is mischien nog wat.

Freakazoid zei:
Ik heb geen idee hoevaak het fout gaat op zon club. Maar ik vind het wel raar dat bij de ene club die verzekering goedkoper is als bij de andere club. (Voorbeeldjes: "MVC De grond piloten" vraagt 75 euro lidmaatschap, EN nog eens 75 euro voor een verzekering. "MVC Allouette" vraagt 45 euro per jaar, en de verzekering is blijkbaar al inclusief "BVL Steenbergen" Doet hier denk ik helemaal niet aan?)

Maargoed, Allouette is goedkoop en inclusief verzekering, dus om die kosten zal ik ook niet wakker liggen.

Het lidmaatschap van "de grondpiloten" is 50 euro, en niet 75. en die andere 75 is voor de knvvl.
That's it, als dat teveel is moet je verder kijken.

Bert

BVL heeft rare regeltjes en zijn niet blij met electro trainen, dus die valt af.

De Grond piloten zijn best duur vergeleken met andere clubs, en dat geld houd ik liever voor de hobby zelf.

Allouette in Rilland is het goedkoopste kwa lidmaatschap waar overgens blijkbaar ook al een W.A. verzekering bij inbegrepen is, Het heeft geen dure regeltjes, en iemand heeft al hulp aangeboden van hun bestuur, dus mijn keuze is gemaakt. :)

Omdat ik liever niet onnodig geld uitgeef, en liever bij een club ga waar ze vriendelijk hulp bieden aan beginners die electro preffereren? Ik snap je niet....

Ik weet dat deze hobby niet goedkoop is, maar geld wegsmijten is heel iets anders.

je stelt nogal veel eisen, weet niet of ze je dan willen helpen, of uit de buurt willen blijven

Dat is 35km van Roosendaal. Alleen als je een leasebak hebt kan dat volgens mij uit.
Maar goed evenwel veel plezier met het vliegen, want daar gaat het uiteindelijk om.

Bert

Hallo Freakazoid,

Heb je we een auto, of moeten je ouders je naar het veld brengen?

Groeten, Hans

Ik heb een eigen auto, ookal issie niet zo zuinig (3.2ltr. V6). Over de benzine heb je dus eigenlijk wel gelijk, et veld van de grond piloten zit hier 10km vandaan dus na 5 ritjes heb ik dat in principe alweer terug verdiend.

Bij BVL ben ik denk ik niet welkom als electro beginner, dus daar kan ik helaas niet heen. Bovendien zint die 4takt verplichting me niet zo. Een boel mensen verzekeren mij, zodra ik benzine vlieg, ik geen electro meer wil, en als dat echt zo blijkt te zijn, wordt het bij BVL nog een uitzonderlijk duur geintje.

Maar waar het eigenlijk om gaat, ik wil graag iemand die mij op voorhand kan beloven dat ik daar op die club niet als n verdwaald kind binnen kom. Ik weet niet echt wat ik nou eigenlijk moet verwachten als ik daar bij zon club aan kom wandelen met mijn spulletjes.

Meneer Jan van allouette heeft als enigste tot nu toe aangeboden om eens naar mijn vliegtuigje te kijken, en eens te babbelen over wat ik verder kan gaan doen.

Als iemand van de grond piloten dat aan zou bieden, wil ik best wel bij de grond piloten komen kijken. (Helaas wordt er weinig gereageerd op mijn mailtje.)

Maar die benzine opmerking is toch wel een sterk punt waar ik nog niet aan gedacht had, dan is die dure verzekering van de grond piloten toch opeens niet zo vervelend meer. :)

Maar waar het eigenlijk om gaat, ik wil graag iemand die mij op voorhand kan beloven dat ik daar op die club niet als n verdwaald kind binnen kom. Ik weet niet echt wat ik nou eigenlijk moet verwachten als ik daar bij zon club aan kom wandelen met mijn spulletjes.

ik kan me de dag herinneren dat ik voor het eerst richting clubhuisje tijgerde en me net zo voelde als jij nu.
ik persoonlijk ben heel goed ontvangen, en een gezellige club waar ik nu al lange tijd heel enthousiast lid ben.

dont worry, gewoon gaan en het zijn allemaal enthousiastelingen met dezelfde "verslaving" :D

Heheh, maar moet ik nu eerst een afspraak maken met de voorzitter ofzoiets? of moet ik daar gewoon op een zondag heen rijden (met of zonder spulletjes)?

kom maar eens langs op het veld, en neem je materiaal maar mee. We kunnen er altijd wel even naar kijken.
Zaterdag mag er de hele dag gevlogen worden, maar meestal komen de vliegers pas in de middag. Zondagmorgen mag je alleen zweven en electro vliegen, en als het mooi weer is zijn er dan ook meestal wel mensen. 's-middags mogen ook de motorkisten weer vliegen.
anders stuur me maar even een PB dan kunnen we een afspraak maken zodat je niet voor niets komt.

Bert

Kijk, zoiets hoor ik nou graag. :) Ik kom niet graag onuitgenodigd ergens mijzelf aandringen.

Maar ik heb op zaterdag in ieder geval bijna nooit tijd (Ik werk in een winkel, en die is op zaterdag ook open), en komende zondag ga ik met vrienden mijn verjaardag vieren. :P Volgende week zondag een dagje uit met de familie, dus eigenlijk kan ik pas 11 april komen kijken. :(

Als je aanbod dan nog geld, dan kom ik graag eens kletsen. :)

Back