Electro Jet Meeting Vlissingen ~ 17 Juli 2005

Ik ben dit jaar helaas ook niet van de partij ... ben ook een weekendje op vakantie. (moet ik nu :( of zo :P ) kijken? We maken er maar :| van.

Ow ... wacht effe JULI ... ik dacht JUNI gelezen te hebben, count me in! :P

Grtz,
Emile :banana:

Ah bale joost ach ja vakantie is ook eul en misschien kan je daar ook nog wel wat in de lucht uitlaten ;).
Groete,
Xander

Is er eindelijk iets moois dichtbij, heb ik geen jet. :P Nouja, een PicoJET. :P Maar die lijkt eigenlijk niet op een echte jet.

Ben benieuwd of er dit jaar weer mooie plaatjes bij zitten. :)

JE mag geloof ik gewoon komen hoor. Als het maar electro is maar de voorkeur gaat naar jets uiteraard.

Ik kan een vliegtuigje in mijn kofferbak gooien, maar gewoon komen kijken mag toch ook? :) Ik vlieg normaal alleen, en nu gelijk op zon event met n bak publiek, bleh, ik weet t niet. :)

Freakazoid zei:
Ik kan een vliegtuigje in mijn kofferbak gooien, maar gewoon komen kijken mag toch ook? :) Ik vlieg normaal alleen, en nu gelijk op zon event met n bak publiek, bleh, ik weet t niet. :)
ZOVEEL publiek zal er denk ik ook niet zijn of wel?

Moah, aan de fotos te zien van et vorige event, heeft iedereen minstens 10 jets bij, of er zijn HEEL veel mensen. :lol:

Gewoon komen en als je denkt dat je het aandurfd dan ga je vliegen en anders maken we wel wat ruimte voor je, eens moet je beginnen en er zijn meer vliegers dan publiek.

Als het rookt komt het ook naar beneden.
Janneman

Ik ben wel een wildvlieger hoor. :P Ik ken jullie club regeltjes niet (vliegrichting, start procedure, wat mag en wat mag niet). Is 40Mhz een probleem? Ik kan wel even zelf een frequency bordje graveren als dat gewenst is. :)

We poetsen je vliegstijl wel even bij :wink: :wink: en de clubregels worden meestal van te voren uitgelegd.
Er is bij zo'n evenement altijd een briefing. :o
Wij vliegen bij voorkeur op de 35 Mhz maar bij gasten wordt er rekening mee gehouden.

Als het rookt komt het ook naar beneden.
Janneman

Zal ik dan maar een zenderplankje graveren met frequency, band en kanaal? :)

Met een beetje geluk heb ik tegen die tijd mijn micro-bee klaar (25" wingetje), Dan kom ik daar wel een beetje mee fladderen. Als ik em van de zenuwen de grond in ram, gaat ie toch niet kapot. :wink: Mijn Picojet is helaas de prak in gevlogen en staat nog in et gips. :lol: Ik heb nog wel andere modellen, maar dat zijn maar weinig sensationele parkflyertjes (zie onderschrift).

Ik ben wel erg blij dat jullie zo gastvrij zijn, en ik toch eens mag komen ruiken aan het clubgevoel zonder dat ik gelijk formeel met een instructeur aan de bak moet. :P Wieweet bedenk ik me nog wel en wordt ik toch lid van een club.

Er is een bord voor 35 mhz (groen) en daar boven is geloof ik het orange deel 40 mhz maar dat weet ik niet zeker;). Over start procedures weet ik niet veel gewoon vliegen en opstijgen tegen de wind in;)

freakazoid, hoe kom je er eigenlijk bij dat je bij een club "meteen informeel met een instructeur erlangs" aan de slag zou moeten ?

jou idee van een club spoort echt niet.

bij iedere club kan je zo als je aangeeft te kunnen vliegen en landen aan de slag.
bij sommige clubs moet je dan even een vlucht maken voor een knvvl brevet of clubbrevet, en dan klaar hop weg instructeur na het eerste vluchtje al.

@ Gerardt, bij ons moet onder normale omstandigheden "iedere*" gastvlieger toch effe onder toezicht van een instructeur starten, als je dan een rondje gevlogen hebt heeft deze meestal al snel gezien of je wel of niet veilig kan vliegen. In die tijd zal hij je dan ook snel het vlieggebied uitleggen en vooral wijzen op de plaatsen waar je dus absoluut niet mag komen.

*met uitzondering van piloten die bekend zijn bij de leden.

Jongens, dit topic gaat over de Elektro Jet-Meeting!

@Freakazoid, volgens de (nieuwe) clubregels mag je als ongebreveteerd vlieger niet zonder begeleiding vliegen. (Ik dus ook niet :oops:) Een reden om niet te komen? Nee. Het klinkt allemaal erger dan het is, als jij laat zien dat je goed kan vliegen (en dat zie je na 30 sec.) dan heb je in princiepe nergens last meer van. Gewoon komen dus!

Emile zei:
Ik ben dit jaar helaas ook niet van de partij ... ben ook een weekendje op vakantie. (moet ik nu :( of zo :P ) kijken? We maken er maar :| van.

Ow ... wacht effe JULI ... ik dacht JUNI gelezen te hebben, count me in! :P

Grtz,
Emile :banana:

Emile is dus wel van de partij!!

Back