Electro Jet Meeting Vlissingen ~ 17 Juli 2005

@Han,
1 lading van jou PACK en de Laadaccu is leeg. :lol: :wink:

Ik zal ook proberen op tijd aan te rijden, moet namelijk ook van VER komen.

Tot morguh,
Emile 8)

Ik kan helaas niet. :( Mijn vader sponsord twee kinder fiets groepen (mischien ken je et, Nationale Jeugd Ronde), en onze wagen is, je raad et al, de veeg wagen. :evil: En dat gezeur duurt nog de hele week.

Geloof je me niet? Hier is onze ploeg. :P
Filmpje (500kb. DiVX)
Ja, die toeterende SUV is mijn auto.. :cry:

freakzzoi, pak de trein vanuit roosendaal naar Middelburg, vanaf daar gaat er heel simpel een weg richting Vlissingen-oost rechtuit. Je lift er binnen 8minuten naar toe, of ff je fiets mee in de trein.

cu,rz

ps: morgen geen wolken hoor! :)

Helaas kan en mag ik niet naar de meeting in Vlissingen komen. :cry: :cry: :cry:
Ik verwacht wel morgenavond of uiterlijk maandag een heel uitgebreid fotoverslag met liefst ook bewegende beelden van enkele toestellen. Dan heb ik tenminste nog het idee dat ik er toch geweest ben en niet veel gemist heb.

He freakazoid,

Kan je ook komen halen.
Maar of je dan al wakker bent weet ik niet.
Ben om ongeveer 9.30 uur in Roosendaaal.
Dat is toch bij Berg op Zoom.
Stuur maar een pb tje.

Groeten Han

Ps de auto is froot genoeg, en je bent de hele dag onder de pannen.

Zven,

Ik zie dit nu pas laat op de avond, maar je kan ook met mij mee.
pb naar mij even met je telefoon nummer en ik bel je wel.
Als het goed is heb je mijn nummer nog.
Hans.

Leuk om te zien dat er zoveel mensen hun hulp aanbieden. Et lijkt me een leuk avontuurtje om eens met jullie mee te lopen n dagje. Ik ben nog nooit naar een modelbouw event geweest. Verder dan achter et hek van een club staan kwijlen naar iemands funtana ben ik nog niet geweest. :lol:

dan sluit alles aan op je lader en zorg dat je met een van die 2 heren mag meerijden inclusief je vliegtuig.

Hij staat al te ploeteren. :P Tis een buitenkansje om eens te gaan kijken naar zon event, dus t valt te proberen. :)

Maar of ik daar eigenlijk durf te/mag vliegen weet ik niet. Ik heb geen electro jet, en ik heb eigenlijk nog nooit met mensen in de buurt gevlogen.

Perfect gezegd Han.

Jammer dat Zuid-Limburg wat erg ver uit de richting is........................ 8)

Theo schreef:

dan sluit alles aan op je lader en zorg dat je met een van die 2 heren mag meerijden inclusief je vliegtuig

Hij heeft de tijd tot morgen vroeg 7.30 uur.

Het lijkt wel een veroordeling.

Han.

Ja, je dreigde me ook al met "Ik kom je halen." :lol: Zolang je geen zeis of zoiets bij je hebt, ga ik mee. :)

Ik moet alleen voor 12u snachts weer thuis zien te komen. Ik weet niet of han daar zin in heeft. Tita, hoelaat ga jij weer naarhuis? ;)

Wees gerust ik wil ook voor 12 uur thuis zijn hoor.
^uur volgende ochten de wekker.
Dus hij gaat!!!!

Han

Back