Electro Jet Meeting Vlissingen ~ 17 Juli 2005

Mijn fobie voor retracts is na vandaag weer groter geworden.

Dat maakt de hobby alleen leuker.
Alleen het moment is minder.
Ga zo nog opzoek naar nieuwe onderdelen.
Ik wil mijn gelijk halen Emiel.

Groeten Han.

Het was weer gezellig, ik stond er van te kijken dat een depron model er zo mooi uit kan zien, vooral die ééne met die tijger print. Ik ben na afloop met Robert Zeeland nog een terrasje gaan pakken in Middelburg en daar had ik het zo naar mijn zin dat ik er eigelijk nu nog zou willen zitten.

Leuke meeting vandaag, beetje laat daar maar toch nog ruimschoots kunnen vliegen.

Pyranha heeft drie vluchten gemaakt. Landen is voor mij gedaan door Erik, waarvoor dank. Starten ging goed en vliegen ging redelijk. Iets meer vermogen zou nog leuker zijn, hoewel 11 cellen FAUP 1950 ook niet niks is.

Mijn Hydrofoam kan echter zeker wel wat meer vermogen gebruiken.
Heb een mooie brushless van 28 gram op het oog die bij 10V 14,5A een thrust van 652 gram levert met een EP8040 prop van GWS.

De X-twin is door velen bekeken, bewonderd en gevlogen.

@freakazoid;

ik hoop dat deze dag je idee over het "clubgebeuren" een positieve draai heeft kunnen geven?

voor alle deelnemers die deze meeting tot een succes hebben gemaakt, tot ziens op ons kampeerweekend?
zie post bij 'verenigingen"

Et beviel me wel, Nico. Ik vind et idee van een groep modelbouwers nu al een heel stuk leuker. :P

Maar tis nogsteeds n beetje duur hier bij de roosendaalse club vind ik. 55 euro + al die KNVvL kosten dan nog. Gelukkig wordt de KNVvL volgend jaar een stukje goedkoper, dus de beslissing wordt steeds makkelijker. ;)

Ook ik heb het goed naar de zin gehad, jammer dat m'n Mig-15 de grond in ging maar dat kan gebeuren en het hoort bij deze sport.
Volgende keer beter.
Allen hartelijk dank voor het gezellig samenzijn, heb weer lekker kunnen bijkletsen.

Groet aan allen, Janneman

Grondloopings zijn zeer spectaculair, maar vergen helaas veel van je vliegtuig, Janneman. ;) Gecondoleerd met et verlies.

Ben nog steeds aan het nagenieten.
De werkzaamheden hier schieten niet op.
De filmpjes van Sven komen steeds voorbij.
Dus genieten.

Groeten Han

Niek heeft een goede host... enne niek beetje oppassen met die wonder he? ;)

xanderdude zei:
Niek heeft een goede host... enne niek beetje oppassen met die wonder he? ;)

Maar ik ben Niek toch niet? :P Ik moet et doen met uitgehongerde herejesus.nl accountjes en mijn eigen servertje.

Freakazoid zei:
Maar ik ben Niek toch niet? :P Ik moet et doen met uitgehongerde herejesus.nl accountjes en mijn eigen servertje.

ik gaf een motivatie op jou suggestie, omdat ik dat post ook niet begreep, en jou antwoord logisch vond, snappie!! :lol:

jesse :roll: ........ 8)

Ik had et ook niet tegen jou, jesse. :P Ik dacht dat mijn post na die van xander zou komen, en dus niet hoefde te quoten. maar toen zat jij ertussen. :P Sorry.

Back