Electro-Sleeptreffen VMVC The Hawks 17 mei 2014

@markyb en @zeevliegert; vette beelden hoor ! Erg tof. Zowel het volgen van een sleep met de multicopter en ook het sleepje met de TT !

@bertus; wel een heeeeel mooi setje hoor de TT met jouw zwevert erachter !
Zelfs de kleur van de sleepkabel was een match hahahaha !

Zit nog steeds na te zoemen van deze dag.

Jongens wat een mooie beelden, het nagenieten is soms bijna net zo leuk als het vliegen.
Ik wist niet dat de quatcopter zulke mooie beelden kon maken.
Echt gaaf om je eigen kisten te zien vliegen.
Ook achter de teletubbie was leuk om terug te zien.

Ja, heel erg mooie beelden van de quadcopter! Mooi om het overzicht te hebben zo. Topdag zoals gezegd en slepen, in mijn geval gesleept worden, een erg leuke bezigheid. Helemaal "hooked" (Tja, er is iemand die zegt..."het houdt nooit op"....)

Groeten Peter

Willem en de club The Hawks, bedankt voor jullie gastvrijheid. Alles wat tot in de puntjes verzorgd, de catering was super! Dat was de dag zelf ook met dito mensen. Ik heb genoten van jullie aanwezigheid, en heb af en toe kramp gehad aan m'n kaken van het lachen.

Veel gezien, leuke mensen ontmoet en wat dingen ''bijna goed'' zien gaan. ;-) Met af en toe een buitenlanding, even een ''help geen zicht op m'n toestel'' en gelukkig geen schade. Een geweldige sfeer, niet stuk te krijgen. Ally, Bertus, King en Teletubbie (weet je naam niet ;-) ) bedankt voor het slepen.

Mijn SZD Junior heeft de meeste vlieguren gehad. Die had vandaag de maiden wat overigens perfect verliep.

De films die ik tot nu toe gezien heb zijn super, maar de beelden van MarkyB .... :-)

Ik krijg echt een goed gevoel na zo'n dag...

Oh, ik heb nog een oudere heer zien filmen met statief. Ik kreeg de indruk dat hij heel goed wist hoe het op de film moest komen. Iemand een idee wie dat was?

Zo, ik ben weer veilig thuisgekomen, heb wel een regen van uit elkaar gespatte plastic bumpers en koplampen over mijn auto heen gekregen. 8-O
Op het eerste gezicht geen krassen op de lak van de auto. Morgen maar beter kijken.

Oh wat was het een fantastische dag! :D
Super relaxed en ik heb heerlijk gevlogen met mijn Pilatus B4. :D
Sleeppiloten, bedankt voor jullie inzet!
Ook mijn dank aan de organiserende modelvliegclub The Hawks die deze mooie dag mogelijk hebben gemaakt. De catering was uitstekend, bedankt voor de goede zorg!!
Graag wil ik nog alle deelnemers bedanken voor de interessante en gezellige dag.

Johannes

Johannes het was een genoegen om die mooie b4 van je te zien.

Ik begin trouwens ook een beetje de kriebels te krijgen om ook eens een houtbouw zwever te bouwen.
King had zo'n prachtige zwever.
Het lijkt mij ook erg leuk om een zwever in die stijl zelf te maken.

verstuurd met mijn smartphone

Zo dat is een schoonheid.
Ik wil nu eens zelf een bakkie van hout bouwen.

Ben trouwens enorm benieuwd naar al het beeld maar de fotograve was vanavond verhinderd dus dat wordt later.
En beelden van de cameraman zou ik idd ook wel willen zien.
We kunnen nog lang na genieten.

Ja, vader van Jeroen, van de hamburgertjes bakker (waren weer lekker). Hij gaat de videos opsturen voor montage naar de vriendin van MarkyB en die gast er weer iets moois van bakken. We wachten in spanning af. En Douglas, wanneer de servo erin zit maken we echt n afspraak. Top!

Laatst bewerkt door een moderator:
Als jullie een keer tussendoor gesleept willen worden moeten we afspreken.
Jullie veld ligt niet zo heel ver van Wijk en Aalburg vandaan toch?

De loodaccu's staan weer ieder aan de 20 ampere lader.
Net bij elkaar al 60 ah geladen:p

Helaas nog maar waarschijnlijk een 2 weken te gaan voor ik weer enige tijd uit NL ben maar hou me zeker aanbevolen Bertus. Rij er graag voor die kant op. Was een topdag.

Groeten Peter

Helaas nog maar waarschijnlijk een 2 weken te gaan voor ik weer enige tijd uit NL ben maar hou me zeker aanbevolen Bertus. Rij er graag voor die kant op. Was een topdag.

Groeten Peter

Bij goed weer ben ik iedere zaterdag op het veld.
Laat maar horen als je gesleept wil worden.

Ik heb nu 110 ah in mijn loodaccu's geladen.
Daar komt de 60 ah die in de lipos zaten nog bij plus nog een ah of 10 die er nu nog bij gaat.
Bij elkaar dus 180 ah 12 volt weg geblazen.

Back