Wat een topdag!
Ik heb er eerst eens een nacht over moeten slapen om de dag te laten bezinken. Locatie, organisatie en de vriendelijke ontvangst door de leden van The Hawks waren prima en konden volgens mij niet beter. Over het weer hoeft eigenlijk niets gezegd te worden, want het was geweldig.
Slepers bedankt, door jullie inzet konden heel veel fraaie vluchten worden gemaakt. Er was altijd minimaal één zwever in de lucht en er is geen schade gevlogen. Nét niet, want ik had mijn B4 zeker 15 tot 20 seconden uit het oog verloren, voordat Douglas hem achter ons boven de bomen weer zag. Oeps! Het scheelde echt niet veel en hij was gecrasht. Een goed gevoel als het bloed in je aderen weer begint te stromen… Ally weet wat ik bedoel ;-)
De hele dag zag je alleen maar grijzende en lachende gezichten, iedereen had het enorm naar z’n zin en het was ontzettend gezellig!
Bedankt voor de mooie foto’s en filmpjes, vooral de quadrocopter-filmen zijn gaaf.
Ik zou zeggen: op naar de volgende “internationale electro-sleepmeeting”, want hier in Vught waren er al minimaal 3 nationaliteiten aanwezig (NL, B, D).
Tot een volgende keer.
Groet,
Alfred