Electro-Sleeptreffen VMVC The Hawks 17 mei 2014

hmmmm. idd, ik zit ook ff zwaar vet na te genieten. En ook trots dat het TT project zo goed gelukt is. We hebben er gewoon met wat moeite een volwassen electro slepert bij in NLD, en na vandaag met twee piloten met meer ervaring :D Ben ik best blij mee. Toppertjes Huey en Slijm. (btw, 't zijn ook bokko's hoor :D)

Tnx voor de mooie beelden peter en marky!

gfgdgfdgd.JPG

ttubbie.JPG

Laatst bewerkt:
Zo is het maar net.
Prima sleper.
Je zal vannacht nog wel dromen.
Vlak houden, vlak houden, hahahahahaha.

verstuurd met mijn smartphone

Hahaha, nou idd, dat was wel de les van vandaag....vlak houden.

Naja ik ben meer een zwevert, ik ben blij dat mijn sleperts nu weer wat meer ervaring hebben :D

"vlak houden...vlak houden" ... lijkt wel een teletubbi :D

En f**k, bert je zat gewoon op 600 meter...:hammer:

Topdag gehad, alles werkte mee, de organisatie, het weer en de deelnemers
Zo kan je er wel een paar hebben in het jaar. :banana:
Ik had nog wat foto's op het toestel staan, al een tijdje aan het prutten geweest om het naar het forum te krijgen. :confused:
Afgelopen week een nieuwe windows versie op de computer gezet, en ik moet nog erg wennen aan alle nieuwe vensters en knoppen. :2gunfire:
Maar uiteindelijk gelukt.
Allen een goed seizoen toegewenst en mogelijk weer tot ziens op een volgende meeting
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie verhalen en zo te zien hebben jullie ook een topdag gehad!

Mijn beloofde filmpje is HIER te zien :)
De SHK er ook nog even achter gehad, super!

Vergeet ook op facebook niet wat filmpjes en foto's te plaatsen in de "Elektro Sleep Groep" groep.
Dit medium is daar bij uitstek geschikt voor.
Ik heb nog niemand gehoord die problemen had met foto's en filmpjes te uploaden :-)

Verder was dit een top dag die we niet snel gaan vergeten!
Op naar de volgende!

Ally, je kunt ze natuurlijk gewoon opslaan van dit draadje en zelf op de Facebook pagina plaatsen, mocht je even tijd hebben?

Leuk dat ik via foto's en filmpjes nog even kan meegenieten van jullie mooi dag!

Mooie verhalen en zo te zien hebben jullie ook een topdag gehad!

Mijn beloofde filmpje is HIER te zien :)
De SHK er ook nog even achter gehad, super!

Mooi!

Gister ook uitgebreid kunnen vliegen met jou ouwe robbe zwevertje sander. Zwaartepunt 1 cm naar achter gelegd en denk ik 4 of 5 keer een mooi belletje gepakt, ploink omhoog. Heeeeeerlijk zwevertje, ben er blij mee !!!

Wat een topdag!

Ik heb er eerst eens een nacht over moeten slapen om de dag te laten bezinken. Locatie, organisatie en de vriendelijke ontvangst door de leden van The Hawks waren prima en konden volgens mij niet beter. Over het weer hoeft eigenlijk niets gezegd te worden, want het was geweldig.

Slepers bedankt, door jullie inzet konden heel veel fraaie vluchten worden gemaakt. Er was altijd minimaal één zwever in de lucht en er is geen schade gevlogen. Nét niet, want ik had mijn B4 zeker 15 tot 20 seconden uit het oog verloren, voordat Douglas hem achter ons boven de bomen weer zag. Oeps! Het scheelde echt niet veel en hij was gecrasht. Een goed gevoel als het bloed in je aderen weer begint te stromen… Ally weet wat ik bedoel ;-)

De hele dag zag je alleen maar grijzende en lachende gezichten, iedereen had het enorm naar z’n zin en het was ontzettend gezellig!

Bedankt voor de mooie foto’s en filmpjes, vooral de quadrocopter-filmen zijn gaaf.

Ik zou zeggen: op naar de volgende “internationale electro-sleepmeeting”, want hier in Vught waren er al minimaal 3 nationaliteiten aanwezig (NL, B, D).

Tot een volgende keer.

Groet,
Alfred

Mooi!

Gister ook uitgebreid kunnen vliegen met jou ouwe robbe zwevertje sander. Zwaartepunt 1 cm naar achter gelegd en denk ik 4 of 5 keer een mooi belletje gepakt, ploink omhoog. Heeeeeerlijk zwevertje, ben er blij mee !!!

Leuk Frank!
Gemoedelijk vliegertje he.
Veel mooie uren toegewenst hoor.

Ally weet wat ik bedoel ;-)
Ik weet helaas exact wat je bedoeld :mrgreen:
Denk dat ik een helle strobe aan het landingsgestel ga koppelen die lichtflitsen geeft als het landingsgestel uit is.
Heb daar nog een lichtcomputertje voor liggen wat eigenlijk voor een ander project bedoeld was (pilatus pc-21), maar daar vind ik dan wel weer iets anders voor :cool:

Nou Alfred, dat duurde wel langer hoor ! Ik zat te kijken hoe je op rond de 400m lekker aan het termieken was, en even later werden alle piloten die geen kist in de lucht hadden gevraagd mee te kijken omdat je 'm kwijt was.....dit heeft enkele minuten geduurd, en gelukkig had SRS de tegenwoordigheid van geest om vooral ACHTER ons te kijken. En toen we hem zagen was je kist niet hoger dan een meter of 70 ! En dat met de vleugeltips bijna tegen elkaar gevouwen......wonderbaarlijk dat hij heel is gebleven bij die actie. En gelukkig maar ! Zoals we al zeiden, je hele vatenstelsel is weer even lekker schoongespoeld door de adrenaline en hartfrequentie hahahaha.

@SRS; die Teletubbie sleep, dat was ik hihi !

Grt,
Bart

Ziet er gezellig uit mannen. Ik hoop verderop in het jaar ook nog eens in de gelegenheid te zijn langs te komen.

Ik wacht nog steeds in spanning op meer beeld materiaal.
Ik zou graag foto's van mijn ask 18 tijdens de landing willen.
Zijn die toevallig gemaakt?

Haha ik snap het.
Maar het wordt enorm gewaardeerd als jullie ze ons laten zien.

brandstof

het zou leuk zijn als er dan ook met brandstof gesleept kan worden dan kunnen de grotere en zwaardere zwevers ook mee:D maar al met al was het erg leuk om te zien ook electro:confused: sorry boys ik blijf een brandstof freak maar dat is mijn mening natuurlijk
Till the next time:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Back