Hoi,
Ik lees al wel wat jaartjes mee op dit forum en zit er vaak dicht tegenaan om te beginnnen met vliegen, maar op 1 of andere manier komt het er niet van.. (tijd is voornamelijk de issue geweest).
Nu staat de winter weer voor de deur en heb ik nu wel tijd.
Nu heb ik mijn zinnen gezet op een electro zwever.. Liefst 2-3 meter klasse.
Nu zit ik wat sites af te gaan maar kan nog niet echt vinden wat ik zoek.
De meeste kits zijn van plastic of een foam..
Ik zoek een model van balsahout om zelf te bouwen.. Ik heb ook al tekeningen doorgespit maar zonder modelnaam kom je niet echt ver..
Heeft iemand een idee voor een model electro zwever die voor beginners ook goed te bouwen en te vliegen is?
Eisen:
Span: 2-3 meter.
Electro
Liefst met rolroeren (voor toekomst).
balsahout.
Beetje leuk model (zoals dit: Quartel Modelbouw - MULTIPLEX Cularis E-zwever 2610mm (Bouwkit))
Een bouwtekening + bouwhandleiding is ook prima...
Ik hoor het graag..
Ik lees al wel wat jaartjes mee op dit forum en zit er vaak dicht tegenaan om te beginnnen met vliegen, maar op 1 of andere manier komt het er niet van.. (tijd is voornamelijk de issue geweest).
Nu staat de winter weer voor de deur en heb ik nu wel tijd.
Nu heb ik mijn zinnen gezet op een electro zwever.. Liefst 2-3 meter klasse.
Nu zit ik wat sites af te gaan maar kan nog niet echt vinden wat ik zoek.
De meeste kits zijn van plastic of een foam..
Ik zoek een model van balsahout om zelf te bouwen.. Ik heb ook al tekeningen doorgespit maar zonder modelnaam kom je niet echt ver..
Heeft iemand een idee voor een model electro zwever die voor beginners ook goed te bouwen en te vliegen is?
Eisen:
Span: 2-3 meter.
Electro
Liefst met rolroeren (voor toekomst).
balsahout.
Beetje leuk model (zoals dit: Quartel Modelbouw - MULTIPLEX Cularis E-zwever 2610mm (Bouwkit))
Een bouwtekening + bouwhandleiding is ook prima...
Ik hoor het graag..