Electrosleep meeting zaterdag 12 september 2015 in Enkhuizen!

Beste modelvliegers,

De meeting gaat door!

Uiteraard heb ik er alle begrip voor als deelnemers afhaken vanwege de verwachte stevige wind.

Tot morgen heren!

Vriendelijke groet,
Johannes

Bert en ik komen ook. Al was het maar om een beetje te kijken en kletsen.

De piper gaat mee begrijp ik.

Wat betreft de wind, is er geen vliegbare helling in de buurt? ;)

Bert schrijft mij dat hij van plan is om met Berrie samen te komen. Hij neemt zijn Piper dan mee.
Het weer kan natuurlijk nog wel zo tegenvallen dat ze er vanaf zien, zoals Berrie ook al aangeeft.

Zolang de wind uit een hoek blijft waaien en het niet te gek word met turbulentie is er wellicht nog wat mogelijk, toch?

Ik kom met de BigLift, de zwever blijft thuis.

Laatst bewerkt:
Libelle laat ik thuis, nemen we de knalapparaten mee: HAI, Kult, Fox en ASW22 voor als het toch allemaal meevalt :-)

Ik ben wel iets later, mijn muur wordt gestuct dus ik kan pas komen als de stucadoor weg is.

Hier wat plaatjes van deze gezellige dag, ik heb weer genoten.

e4b0c2b60aa2a3a807f9b23ab50a20db.jpg
4bd9a52f4ae4f76ae71e8390f667c1d9.jpg

54b6711ad0005d3db835d6443eac2d54.jpg

25b84f32748cb959c3df1c047f4a8789.jpg

336a0021726b3b678cfd95e4db01ff70.jpg

f83cc373ff49a76aba8fbb43d64a1e9a.jpg

3b6c4fd28dff128c578b659e173787ad.jpg

aa572aee5bb4c1ecd7ff341cf4dcf08a.jpg

34e431cb3600860f1c1f733b406f14ed.jpg

Volgend jaar weer graag!
:)

Laatst bewerkt:
Johannes, mvc Pegasus en alle sleepiloten bedankt voor deze leuke dag.
Ondanks de slechte weervoorspelling een redelijke hoge opkomst en die werd beloond.
Man wat heb ik lekker kunnen vliegen met de Ridge Runt, gelukkig kon elke sleper hem hebben ;) Alleen achter de Mentor een stukje achteruit gesleept :p

En ik ben het Sander eens...., volgende keer ben ik er ook weer.

Groet
Eric

Laatst bewerkt:
Daar sluit ik mij van harte bij aan! Een heerlijke dag, volop gevlogen, gelachen en gekletst! Helemaal top!

Max

P.s. Leuke foto's Sander

Alle deelnemers van harte bedankt voor deze mooi dag, Pegasus kan terugkijken op een geslaagde Elektro sleepmeeting

full
[/GALLERY]
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Het was een geslaagde meeting, iedereen bedankt voor de gezelligheid!

Fijn dat bijna alle deelnemers hebben kunnen komen.
Gelukkig bleef het droog, de wind was wel sterk, maar iedereen kon prima vliegen.
Thermiek was er niet, gelukkig waren er genoeg sleepvliegtuigen aanwezig en werden er behoorlijk vele sleepvluchten gemaakt.

Kwa schade viel het gelukkig allemaal mee, goed, mijn laatste landing was heel anders dan gepland.:)
Dus de Pilatus B4 mag weer terug op de bouwtafel.:D
Van mijn priklanding zullen er vast nog wel wat foto's hier op het forum verschijnen.:eek:

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, of er nog voldoende interesse is door andere verenigingen om een elektro sleepmeeting te organiseren.

MVC-Pegasus wil ook volgend jaar weer in september een meeting organiseren.

Namens Modelvliegvereniging Pegasus nogmaals bedankt voor jullie inzet!

Johannes

Het ziet er weer geweldig uit, helaas heb ik het moeten missen.
De stucadoor was langer bezig dan verwacht en het schoonmaken viel ook tegen.
Gelukkig hebben veel mensen weer een leuke dag gehad, en ook geluk gehad met het weer.

Gert-Jan

Back