Electrovliegers regio Rotterdam

hallo heren
is dit idee om daat te gaan vliegen al weer dood gebloed?

hallo heren
jan

J.v.d.Wetering zei:
hallo heren
jan

Wat mij betreft niet, als er ergens in de buurt van Hendrik Ido Ambacht of Rotterdam, etc. gevlogen wordt kom ik wel.
Krijg alleen volgende week pas mij Trex 600 binnen als het goet is. Dus zelf vliegen zal nog wel even een maandje duren vrees ik.

Maar ook ik hoor graag wanneer en waar er in de buurt gevlogen wordt, beetje info en ouwehoeren is ook heel leuk, toch?

Sinds kort WEER een heli. Dus als jullie weer eens gaan vliegen (r'dam omg.) hoor ik het graag. Geeft het overigens geen probleem om zomaar ergens wild te vliegen? Met mijn duikboten vaar ik overal en nergens, no problem. Maar heli's zijn toch een ander verhaal (of komt het dat mensen bang zijn van een electro-monster met een 150cm rotor).

Danny

Geeft geen problemen zolang je de locatie maar zorgvuldig kiest.. ik vlieg bijna altijd wild met mn T-rex 600 en ik vlieg ALLES behalve rustig rondjes :evil:

Als jullie het over 2 of 3 weken in het weekend plannen zal ik proberen ook even te komen en de T-rex 600 te demonstreren :wink:

Cheers,

Richard

Raptor Rulezzz zei:
Geeft geen problemen zolang je de locatie maar zorgvuldig kiest.. ik vlieg bijna altijd wild met mn T-rex 600 en ik vlieg ALLES behalve rustig rondjes :evil:

Als jullie het over 2 of 3 weken in het weekend plannen zal ik proberen ook even te komen en de T-rex 600 te demonstreren :wink:

Cheers,

Richard

Nou daar wil ik zeker bij zijn, ik hoor graag wanneer precies en waar :lol: :lol:

Raptor Rulezzz zei:

Cheers,

Richard
Ik heb de verhalen gehoord van een demo een tijd terug in Heenvliet.
Ben zeer benieuwd.

Klopt Raptor Rules vliegt alles behalve rustig hihi we hebben een keer een demo gezien met zijn trex 600. was erg indrukwekkend..

Het is zeker niet doodgebloed... :)

Ik ben even wat drukkies geweest met het regelen van mijn bruiloft (over iets langer dan 1 maand)
en het weer is ook niet helemaal supper geweest.

Even een vraag: Is deelname van Brandstofvliegers ook goed... ?

John

pardoez zei:
Maak mij niet uit, hoe meer hoe leuker, toch!! :D :D

Precies, zo dacht ik er ook over...

Waar wel even naar gekeken moet worden is een frequentiebord oid...
Dit om storingen te voorkomen.

John

Eerst maar eens kijken, wie er allemaal komen.
Uiteraard moeten we de frequenties wel goed in de gaten houden.
Ook moeten we nog een goede en vooral een rustige plaats zien te vinden.

Volgens mij kijk niet iedereen elke dag hier, dus we moeten ook wat af zien te spreken wanneer en waar er iets gebeurt
Misschien door een persoonlijk email of telefoon. Hoe denken jullie daar over?

John

Back