Y
yookai
Guest
Aangezien ik zowel in modelbouw als pyrotechnics geintreseerd ben zou het leuk zijn om deze te combineeren.
Voorlopig ben ik nog aan het sparen voor mijn eerste vliegtuigje (prolly SS)
Maar nu is mijn vraag kan iemand mij uitleggen hoe de elektrishe ontsteking juist werkt.
Een gewoone elektrishe ontsteking zelf kan ik wel maken maar of dit ook werkt in de lucht enfin op de batt. die er dan voor zorgt of wat dan ook.
Dus wat ik wil weten word daarvoor een schakelaar gebruikt ofziets die doorverbonden is met de ontsteking en met een batt.?
Is de slowstick geschikt voor bv. een klein knetter bometje te "droppen"
En ik heb nog een vraagje (beetje off-topic) maar als ik nu 2 van die modelbouw rakketmotertjes zou gebruiken(esthes ofzoiets) en ik bevestig die onder mijn vleugels en ik activeer die dan in de lucht zou ik dat zonder moterje kunnen vliegen of zelfs sneller?
En een hoeveel kanaals zender koop ik dan het beste.
Ondervindingen en ervaringen met elektrishe ontsteking zijn altijd welkom.
mvg, yookai
Voorlopig ben ik nog aan het sparen voor mijn eerste vliegtuigje (prolly SS)
Maar nu is mijn vraag kan iemand mij uitleggen hoe de elektrishe ontsteking juist werkt.
Een gewoone elektrishe ontsteking zelf kan ik wel maken maar of dit ook werkt in de lucht enfin op de batt. die er dan voor zorgt of wat dan ook.
Dus wat ik wil weten word daarvoor een schakelaar gebruikt ofziets die doorverbonden is met de ontsteking en met een batt.?
Is de slowstick geschikt voor bv. een klein knetter bometje te "droppen"
En ik heb nog een vraagje (beetje off-topic) maar als ik nu 2 van die modelbouw rakketmotertjes zou gebruiken(esthes ofzoiets) en ik bevestig die onder mijn vleugels en ik activeer die dan in de lucht zou ik dat zonder moterje kunnen vliegen of zelfs sneller?
En een hoeveel kanaals zender koop ik dan het beste.
Ondervindingen en ervaringen met elektrishe ontsteking zijn altijd welkom.
mvg, yookai