O
oldsmelly
Guest
Hallo,
Ik ben nieuw in de wereld van de RC auto's maar ik heb samen met mijn maat een Protech Ultrech Evo gekocht... Na een eerste proefrun waar de wagen er vandoor ging hebben we besloten een failsave te kopen . Die hebben we geinstalleerd maar sindsdien doet alles raar. De stuurservo beweegt nog maar een klein stukje en de rem doet het helemaal niet meer. Dus we dachten we hebben de failsave verkeerd aangesloten en hebben die verwijderd. Helaas
het zelfde resultaat , we hebben de servo's omgewisseld en we denken nu dat de ontvanger en/of 1 servo kapot is gegaan. Helaas kan je de carson op 2 manier aansluiten (stekkertje past recht en links om in de ontvanger). Mijn vraag is dan ook kan dit zomaar gebeuren ik bedoel als het zo kritisch is waarom hebben ze het dan niet zo gemaakt dat het stekkertje er maar op 1 manier in past net asl de stekkers van je servo's. We hebben beide precies hetzelfde probleem dus ik denk dat dit het geval is. Wat denken jullie ?
Bedankt
Hans
Ik ben nieuw in de wereld van de RC auto's maar ik heb samen met mijn maat een Protech Ultrech Evo gekocht... Na een eerste proefrun waar de wagen er vandoor ging hebben we besloten een failsave te kopen . Die hebben we geinstalleerd maar sindsdien doet alles raar. De stuurservo beweegt nog maar een klein stukje en de rem doet het helemaal niet meer. Dus we dachten we hebben de failsave verkeerd aangesloten en hebben die verwijderd. Helaas

Bedankt
Hans