Als je dat echt wilt doen voor eigenlijk alleen het veld op en aflopen want hoe dan ook moet je de accu ontkoppelen, dan zou ik een kleine dubbelpolige schuifschakelaar nemen die vaak worden gebruikt als ontvanger schakelaars voor brandstof vliegtuigen.
Je kan dan beide polen op de schakelaar gebruiken (parallel) dan heb je 2x zoveel schakelvlakken en dus 50% kleinere kans op falen op dat vlak dan.
Die schakelaars zijn meestal al iets van 3 of 6 Ampére. Daar red je het wel mee.
Verder moet je het inderdaad maar testen. Zet een keer je zender uit als de motor draait. Zie je zelf wat ie doet als hij geen signaal meer krijgt.
Niet aan te raden als er nog veel stoorzenders in de buurt zijn waardoor je servo's gaan trippen.
Gr. Dennis
Zoiets heb je dan.
| draad uit.
-- bruggetje tussen de polen
| | soldeer polen
/ -/ schakel contact
| | soldeer polen
-- bruggetje tussen de polen
| draad in
Je kan dan beide polen op de schakelaar gebruiken (parallel) dan heb je 2x zoveel schakelvlakken en dus 50% kleinere kans op falen op dat vlak dan.
Die schakelaars zijn meestal al iets van 3 of 6 Ampére. Daar red je het wel mee.
Verder moet je het inderdaad maar testen. Zet een keer je zender uit als de motor draait. Zie je zelf wat ie doet als hij geen signaal meer krijgt.
Niet aan te raden als er nog veel stoorzenders in de buurt zijn waardoor je servo's gaan trippen.
Gr. Dennis
Zoiets heb je dan.
| draad uit.
-- bruggetje tussen de polen
| | soldeer polen
/ -/ schakel contact
| | soldeer polen
-- bruggetje tussen de polen
| draad in
Laatst bewerkt: