Elektro offroad rijders in omgeving Arnhem, Nijmegen.

• Topicstarter Topicstarter Tim1337
  • Startdatum Startdatum
T

Tim1337

Guest
Goede middag,

Ik ben nieuw op dit forum en heb al gezocht naar mensen in de omgeving die een offroad maatje zoeken. Ik en mijn broer zijn pas begonnen en rijden allebij Traxxas Rustler. Nog niet brushless, eerst kijken wat we wouden upgraden voor dat we meer power toevoegen.

In ieder geval, voor de mensen die het gezellig vinden om met ze alle te racen en niet uren willen rijden. Misschien is het dan idee om een groepje op te zetten.

Ik ken al wat leuke offroad plaatsjes hier in de buurt. Dus ben benieuwd! We zijn we serieus over onze hobby en hopen een keer aan wedstrijden mee te kunnen doen.

:D Graag, wel zo gezellig.

ikke meld me van tik woon in nijmegen ik wil in een race oraniseren op het goffert park er is asphalt en kort gras

maar het asphat is allen groot genoeg voor drags en korte drifts

duss een off road raes

In het elektro forum heb ik dit pas ook gevraagd, dus mij kun je opschrijven. Tja, en ik woon in dezelfde gemeente....
Elektro 1:10.

Dus laat maar weten.

Kijk er is animo! Langs de Rijndijk richting Gendt heb je aantal mooi plekjes. Mijn idee was een aantal pionen mee te nemen en eventueel wat ramp materiaal en mooi parkourtje neer te zetten. zodat we met ze alle kunnen racen. Zitten nou op 4 man totaal dan.
Ik rij rustler en me broer ook. Geen VXL. Ff wachten als er meer animo is. dan kunnen we een datum prikken. Als genoeg mensen zijn kunnen we kleine vereniging beginnen misschien.

Ik heb hem gelezen! als het weer een beetje normaal weer is kunnen we rijden. Maar dan stuur ik wel even een mailtje rond naar iedereen die interesse heeft.

Denk dat wij 4 Traxxas Slash rijders zeker wel interesse hebben!!!

post hier maar een berichtje als er gereden word dan kijken wij even of we ook kunnen komen...

We zijn met zijn vieren allen met een Slash en wonen in Elst, Driel en Arnhem...

Hoi ik woon in oosterhout bij nijmegen en rijd met een hpi blitz brushless en ben vaak te vinden in elst bij de skatebaan langs de rijksweg met martin die een traxxas monsterjam vxl heeft en verder ook nog in oosterhout op de crossbaan aan de grifdijk tussen lent en oosterhout bij sportpark osc

Zodra het beter weer word houd ik jullie op de hoogt wanneer we gaan rijden zou leuk zijn als jullie dan ook komen hoe meer hoe beter

Hoi,
Sinds kort heb ik mijn vliegtuigje omgezet in een Slash, ik heb wel interesse.
Zelf woon ik in Bemmel.
Rcrijkvannijmegen gaat volgens mij ter ziele, iemand suggesties?
gr. Wouter

Ik heb ook wel interesse, rijd zelf ook met 1:10 elektro auto's.

Klopt RcrijkvanNijmegen is om het plat te zeggen dood. Dit komt vooral omdat ze druk bezig waren met het zoeken naar een stuk grond, maar dit is/wil niet geluk(t)(ken). Ook omdat de mensen die zich aangemeld hebben op de site niet veel meer poste.

Ik weet dat er veel rijders zijn in Nijmegen en omstreken, maar niet echt een vaste plek hebben om af te spreken, of net zoals ik het niet gezellig vinden om alleen te rijden.

Dus als iemand een leuk stuk grond weet om leuk te rijden en springen, hoor ik het graag.

Goffertpark is idd wel leuke lokatie, alleen ik vind het gras toch nog iets te hoog zeker voor 1:10.

Aanstaande zondag 18 december is er weer een indoor wedstrijd georganiseerd door Mac Vlijmen.

Lokatie Rosmalen

Manege Jecori
Hondsberg (ter hoogte van nr.??)
Rosmalen

klasse:
buggy 1:10 2wd
buggy 1:10 4wd
sc 1:10 2wd
sc 1:10 4wd
vintage klasse (auto`s ouder dan 10 jaar uit productie)

Planning
- 7:30 Hal open
- 8:30 Begin Inschrijving / aanmelding
- 9:00 Einde Inschrijving
- 9:30 á 10:00 Start kwalificaties

Inschrijven
Voorinschrijvingen kan via: inschrijving.macvlijmen[at]gmail.com
(Naam, Transponder, Frequentie, Klasse & Wedstrijddag)

Inschrijven kan ook op de dag zelf ter plaatse maar voorinschrijvingen geniet de voorkeur ivm inkoop van eten&drinken

------------------>INFO INFO INFO INFO<--------------------

Laatst bewerkt door een moderator:
Tsja, leuk zo'n wedstrijd, maar ik begin net....

Volgens buienradar wordt het een aardig droog weekend, graadje of 5, iemand interesse om wat af te spreken, 's-middags of zo?

Maakt helemaal niets uit of je net begint of dat je al langer rijdt.
Er zijn meerdere die voor het eerst op zo een wedstrijd komen.

ik meld me ook maar even. Ik net een erevo 1 16 vxl. Alleen ben ik ook op zoek waar ik fatsoenlijk kan rijden zonder m`n auto om zeep te helpen. Iemand een idee? Het probleem is dat ik geen auto/brommer heb en dus niet zo heel makkelijk weg kom uit arnhem, maar ik zat te kijken achter de Gamma op de westervoortse dijk. Ligt een groot stuk terrein braak en een stukje mooi nieuw asfalt op een doodlopend weggetje.

Laatst bewerkt:
Back