Is goed Martijn, ik snap hem wel
zeker met jouw achtergrond, snap ik hem erg goed.
we zitten hier om je te helpen.. dat zowieso.
de reden dat ik (en ik ken brutus goed genoeg om dit ook van hem te zeggen) soms misschien wat enthousiast op een probleem spring, is dat ik zelf een gruwelijke hekel aan schade heb.
op het veld luister en kijk ik ook met anderen mee.. als ik wat zie wat niet goed gaat, zeg ik het..
zo voorkom je vrij veel crashes..
en begrijp me niet verkeerd: het gebeurt bij mij ook!
ik ben ook wel eens onderdelen verloren ergens in de lucht.
tijdens de landing van mijn vliegtuig 1 boompje over het hoofd zien.. boompje en vliegtuig zijn nu beide wat aangepast.
te laag aankomen, landingsgestel in een braamstruik parkeren. toestel remt dan verdomt hard..
een motor die niet aan wilde (electro en brandstof)
soms onmogelijk domme dingen als oorzaak. maar ja, als je het niet weet, of er niet op let
en dan soms de volgende dag exact hetzelfde fout doen
maar ja. je moet eerst weten wat het probleem is.. voor je er iets aan kunt doen..
beetje zoals de nieuweling op een graafmachine niet vertellen dat er een massaschakelaar op zit, maar hem wel uitzetten
of hoe de snelwissel werkt.
dat overkomt je 1 keer.
en dan weet je het
een heli hangt van 110 van dat soort "weetjes" aan elkaar, en daar moet je op je gemakkie, door te vliegen achter komen.
ik ben zelf ook heli instructeur..
en het duurt gewoon ff. komt vanzelf.
geduld hebben.
nadeel van een heli is gewoon dat alles 100% moet zijn, anders komt de boel omlaag of vliegt het erg slecht.

zeker met jouw achtergrond, snap ik hem erg goed.
we zitten hier om je te helpen.. dat zowieso.
de reden dat ik (en ik ken brutus goed genoeg om dit ook van hem te zeggen) soms misschien wat enthousiast op een probleem spring, is dat ik zelf een gruwelijke hekel aan schade heb.
op het veld luister en kijk ik ook met anderen mee.. als ik wat zie wat niet goed gaat, zeg ik het..
zo voorkom je vrij veel crashes..
en begrijp me niet verkeerd: het gebeurt bij mij ook!
ik ben ook wel eens onderdelen verloren ergens in de lucht.
tijdens de landing van mijn vliegtuig 1 boompje over het hoofd zien.. boompje en vliegtuig zijn nu beide wat aangepast.
te laag aankomen, landingsgestel in een braamstruik parkeren. toestel remt dan verdomt hard..
een motor die niet aan wilde (electro en brandstof)
soms onmogelijk domme dingen als oorzaak. maar ja, als je het niet weet, of er niet op let

en dan soms de volgende dag exact hetzelfde fout doen

maar ja. je moet eerst weten wat het probleem is.. voor je er iets aan kunt doen..
beetje zoals de nieuweling op een graafmachine niet vertellen dat er een massaschakelaar op zit, maar hem wel uitzetten
of hoe de snelwissel werkt.
dat overkomt je 1 keer.
en dan weet je het

een heli hangt van 110 van dat soort "weetjes" aan elkaar, en daar moet je op je gemakkie, door te vliegen achter komen.
ik ben zelf ook heli instructeur..
en het duurt gewoon ff. komt vanzelf.
geduld hebben.
nadeel van een heli is gewoon dat alles 100% moet zijn, anders komt de boel omlaag of vliegt het erg slecht.