EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Ik ben morgen toch van de partij, mijn pws-partner kan morgen niet, dus ga ik de hele dag vliegen.

@Paul ik neem m'n koffers met krimpkous stekkers etc mee, dus dan kan je lekker doorbouwen :) wil je trouwens in de avond nog mee naar Dordrecht, kan je ook eens indoorvliegen:)

Hoe laat was jij van plan om op het veld te zijn Alex?

heren hoe laat is er iemand met een sleutel morgen ??
ik wil graag met paul en mijn zwagertje in de container gaan knutselen met de depron toestanden.
ik heb ook net de extreme flight yak binnen :D snel in orde maken dan kan ik hem gaan maidenen .
graag hoor ik even wie er is morgen en hoe laat.
alvast bedankt.

Sleutel zal vermoedelijk van Jeroen uit moeten komen, weet niet hoe vroeg hij er is?

als je eerder wilt, moet je het even zeggen, kan er desnoods ook om 10 uur staan (ik zal dan ook nog 2 van mijn 38Ah accu's meenemen, hoef je je niet druk te maken over lege loodaccu's :D)

Ik ben gek genoeg om er om 10 uur al te staan hoor, ik ben na 50 uur werken deze week wel toe aan wat ontspanning:mrgreen:

okee, dat wordt een kort nachtje dan (ik slaap altijd pas een uur of 1 a 2 in het weekend:))

moet ik alle 2 de accu's trouwens meenemen, of kunnen we met 2 in totaal (elk eentje) ver genoeg komen?

Zal er morgen helaas niet zijn.
Vrouwlief moet met oudste weg en ik mag oppassen.

Om het gevoel te houden, vanmiddag even bij Roop geweest en mijn FunJetje opgehaald. Morgen ga ik lekker spuiten.

Back