EMCR Rozenburg, verzameltopic.

He, hou eens op Gerald, zometeen kan ik mezelf echt niet meer inhouden ;-)

Heb de kleine man al gek gemaakt dat ik zo`n eenvoudig zwevertje voor hem ga ombouwen deze zomer, kan die alvast aan de kabel vliegen.

Dan is het direct een kleine moeite om wat extra spulletjes te bestellen :cool:

Het is inderdaad een leuk kistje:) Ik weet alleen uit ervaring dat ik met klein spul 2x vlieg en het dan weer wegdoe....... Aan de andere kant is het wel een kistje dat je leuk met twijfelachtig weer kunt vliegen, of sneeuw:mrgreen:

Over sneeuw gesproken, het regent hier al 2 dagen, nog weinig sneeuw over, dus het veld zal nu een grote modderpoel zijn?

T veld lag er redelijk goed bij nadat de sneeuw was gesmolten. Alleen een heel hoop ganzenpoep. Maar dan ook echt ontzettend veel. Denk dat dat het veld in een blubberzooi heeft veranderd. Wel goed voor t gras!!

Bas en Roel, als jullie voor een depron F16 gaan doe ik mee!

..die F16 weet ik niet hoor.
Ik heb nog een 75gr 1100kv motor + esc liggen, laat ik daar eerst eens wat mee doen. En volgens mij past dat voor geen meter op een F16.

motortje is misschien te gebruiken op een parkmaster?? Misschien kan iemand dat motortje dan overnemen:P Kunnen we straks met zn allen parkmasterren:)

Bas en Roel, als jullie voor een depron F16 gaan doe ik mee!

Zit nu toch te denken, dat als ik een dergelijk projectje zou gaan maken ik beter iets kan maken wat rete strak vliegt als er weinig wind is. Een soort indoor ding, een shocky noemen ze dat toch ook wel? Alleen dan iets groter. Ik denk dat je daar langer lol aan hebt...

Beetje een parkmaster achting ding van depron, heeft daar niet iemand een ontwerpje voor? En als we dezelfde bouwen met zijn drieen of beter nog meer, kunnen we Plotterwelt misschien vragen om het ontwerp uit te snijden voor een leuk bedrag. Toen ik de vorige keer de zender ging halen bij hem zag ik volgens mij al een ontwerpje liggen dat voor hele schappelijke prijs werd verkocht op beursen etc...

Wat mij betreft blijft de Parkmaster een optie. Bas en Fabian zijn al voorzien toch? Al is een depron shocky een stuk goedkoper...

hmzz, maandagmiddag, ben ik pas rond 2 uur thuis van school, denk niet dat ik het dan nog haal (en de parkmaster is dan ook nog niet af hoor, electronica is nu net onderweg...)

Ik pak weer een weekendje dan..

Hehe, als jullie voor de F16 gaan doe ik het ook wel;) HC setupje kost ook niks:p

Back