EMCR Rozenburg, verzameltopic.

"lekker" 4 vluchtjes gemaakt, waarvan 2 met mijn trainer.

Was wel ff balen vandaag, de motor werkte alles behalve mee. Nadat al mijn kannen brandstof op zijn, wordt ie electrisch:D

Hey Alex,

Wanneer ben jij weer van de partij? Of je nog ff een keertje naar mijn dl55 kan kijken?! :roll:

Zodra het iets warmer is en/of de sneeuw weg is:) Uiteraard zal ik die eisen direct laten vallen wanneer ik de 3.30m Yak ga maidenen, maar dat zal sowieso niet in het weekend gaan gebeuren:p

Zodra het iets warmer is en/of de sneeuw weg is:) Uiteraard zal ik die eisen direct laten vallen wanneer ik de 3.30m Yak ga maidenen, maar dat zal sowieso niet in het weekend gaan gebeuren:p

Dit weekend heb ik zelf ook geen tijd, hoop zeker bij de Maiden te zijn...Kom net van het veld vandaan, ik heb nog nooit zoveel strond op 1 veld gezien!!! 8-O

Was ook erg mistig! Je kon nog net met een trainertje vliegen...

Toch lekker 4 vluchtjes met de Calmato gemaakt. Was inderdaad behoorlijk mistig. Kort op t veld blijven vliegen. Was wel erg leuk, maar koudddd. Zo even de resten ganzenstront verwijderen.

Ik zeg vaker doen zo'n middagje! Ga stiekem ook maar voor een kleine electro kistje kijken. Altijd handig!

Ik zeg vaker doen zo'n middagje! Ga stiekem ook maar voor een kleine electro kistje kijken. Altijd handig!

Hey Erik, wat dacht je van een mini F16??? :mrgreen: [92187] depron-mini-2d-f16-fun

Kost erg weinig en in één middag in elkaar geknutseld als je alle spullen binnen hebt. Vliegt als een scheermes, langzaam maar ook bij windkracht 4.
Ik gooi hem altijd in de auto als reserve.

Grtz,
Gerald

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel een goede optie voor later! Tis toch wel handig een klein model die je even achterin gooit. Misschien een Parkmaster...

Zo,n depron vlieger kan je ook vliegen als je een calmato in de lucht kan houden :mrgreen:

Volgens mij nog makkelijker als een calmato.

Mvg Johan

Erik heeft pas net zijn brevet, weet niet of dat wel zo'n strak plan is al:)

Ik denk dat dat wel mee valt hoor, tis niet zo'n super snelle kist en heel erg goedmoedig. Ook bij langzamere snelhedenen wonderbaarlijk lekker te vliegen, lees commentaar van anderen maar eens. Daarnaast is'tie maar 200 gram, kan niet zo erg veel kwaad, zéker niet het model zelf, je maakt in no-time een nieuwe als je uit ge-epoxied ben...:mrgreen:.

Grt,
Gerald

Zie hier:
depron-mini-2d-f16-fun

Heb pas Gerald er nog mee zien vliegen en dat vliegt gewoonweg geweldig.

Ook vanwege het toch kunnen vliegen in deze periodes heb ik een graupner-gf-5-bosmodelair gekocht maar wil ook zeker wel een keer zo`n F-16 maken :yes:
(met als excuus voor de vrouw m`n zoon van 3+ :D ).

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Gerald, Waar kunnen we het ontwerp vinden?

Voor het ontwerp kun je ook naar mijn site gaan (zie hieronder), modellen en dan depron F16. Onderaan zie je download files in diverse formaten.

F16 squadron te Rozenburg???

Groetjes,
Gerald

GroteFoto-O4SV4VFU.jpg

Ik heb Gerald er mee bezig gezien. Veel fun en volgens mij niet moeilijk te bouwen. Ik sluit me aan bij het squadron...:)

Voor 7,- dollar heb je ze ook bij hobbyking. Dat was het doel ook van dit experiment, super cheapo ;). 2 x servo $3,50, 2210 motor én regelaar $15,- , accu $6,95. Duurste bij mij was de fasst ontvanger.

Grtz,

Back