EMCR Rozenburg, verzameltopic.

:cry: kreeg een pb van hem :cry:
Ik treur met je mee Ger........................... :cry:

Ik ga het helaas niet redden ivm werk, wordt teveel haasten anders. Maken jullie wel genoeg foto's e.d.?:)

Nee de motoras bleek krom te zijn en had dat niet gezien, dus moet eerst en nieuwe motor hebben en die heb ik nog niet.

Als ik nu vanaf 18 hoog over de stad heen kijk, dan lijkt het me erg mistig.....

suc6 erik , ik weet als geen ander wat rugpijn inhoud , heb het al vanaf mijn 17è om de zoveel tijd een paar dagen pijn in je donder .

beterschap !;)

Bekend probleem, ik heb er ook af en toe last van helaas....

Anyway, qua vliegen heb ik dus vandaag niets gemist, op naar een goed vliegweekend dan maar jongens:p (ze geven wel een beetje regen op, maar dat kan altijd nog in positieve zin veranderen)

Acute spit.. Vorige week gevloerd. Moet rustig aan doen, maar kan echt niet heel de dag op de bank zitten.

Balen man de maiden blijft zich maar uitstellen.

@ imre
Reuze bedankt ik heb vandaag de motortjes binnen gekregen.
Alleen is nu het raadsel begonnen welk motortje welke is want ze lijken bij sprekend op elkaar, maar ik denk dat we daar op de club wel achter gaan komen .(hopelijk van het weekend)

grt paul

Hoi Paul

Het motortje wat de meeste ampere trekt is de 13 de andere is dan de 15 ,dus eve op een regelaar aan sluiten met een propje en meten.

De maiden gaat gewoon door hoor Paul! Aankomend weekend! Ben vanavond bezig geweest met de laatste dingen en de Extra is er klaar voor. Alleen de prop er nog op!

Zo vandaag heb ik de nieuwe 6s 2650 nano-tech lipo binnen gekregen, heb hem nu in de funjet zitten samen met de 1450 kv buiten loper van tunigy en een 6x6 cam prop ,trekt 75 amp en het doet pijn aan je oren :-).Het geluid dan he voor dat ik rare antwoorden krijg

Laatst bewerkt:
Back